The Brave One

brave.jpgΣαββατόβραδο χθες και ευκαιρία για σινεμαδάκι για μία από τις νέες ταινίες και συγκεκριμένα το The Brave One (2007) του Neil Jordan. Δεν είμαι ιδιαίτερα φανατικός θαυμαστής ούτε του σκηνοθέτη, ούτε της πρωταγωνίστριας Jodie Foster παρόλα αυτά πρέπει να πω ότι δεν είναι κακή ταινία και ότι η Foster είναι αρκετά καλή χωρίς να είναι κάτι το εξαιρετικό. Η πλοκή λαμβάνει χώρα στη Νέα Υόρκη του σήμερα όπου μία ραδιοφωνική παραγωγός μετά από βίαιη επίθεση που δέχεται χωρίς ιδιαίτερο λόγο, κατά διάρκεια βόλτας στο πάρκο με το φίλο και το σκύλο της, αποφασίζει να πάρει το νόμο στα χέρια της και περιφέρεται τις νύχτες στην πόλη με ένα περίστροφο στην τσάντα. ‘Εως ένα σημείο η ταινία μου άρεσε αρκετά, κυρίως στην αρχή πριν μετατραπεί η Foster σε εκδικήτρια και ειδικά οι παράλληλες ερωτικές σκηνές με αυτές στο νοσοκομείο -μου θύμισαν σε σκέψη τη μικρού μήκους για την οποία πρόσφατα έγραψα. Στη συνέχεια όμως λίγο το δίλλημα που θέλει να σε βάλει για το αν είναι σωστό κάποιος να παίρνει το νόμο στα χέρια του, λίγο το φινάλε που δεν μου άρεσε καθόλου, μου χάλασαν τη συνολική εικόνα.

Leave a comment