A Single Man

A Single Man (2009) του Tom Ford. Πρώτη σκηνοθετική απόπειρα του Τεξανού σχεδιαστή μόδας (!) με το αποτέλεσμα να χαρακτηρίζεται μάλλον παραπάνω από ικανοποιητικό. Ουσιαστικά πρόκειται για να ένα δοκίμιο πάνω στον πόνο της απώλειας του συντρόφου. Δεν τρελάθηκα για να είμαι ειλικρινής αλλά για αυτό που θέλει να είναι η ταινία τα καταφέρνει μια χαρά. Εξαιρετική η ερμηνεία του Colin Firth -έπρεπε κάποτε να ξεκολλήσει από τη μανιέρα των χαζοκομεντί- σε βαθμό που μου βάζει σκέψεις για το αν άξιζε αυτός το όσκαρ αντί για τον μεγιστοτεράστιο Jeff Bridges. Πολύ καλή και η μουσική του Abel Korzeniowski αν και η αλήθεια είναι ότι έμοιαζε τόσο πολύ με Clint Mansell που με βάζει και αυτός σε σκέψεις…

Πολλές υποψηφιότητες και βραβεία, κυρίως για τον Firth μεταξύ των οποίων και το όσκαρ όπως προαναφέρθηκε.

13 Responses to “A Single Man”

  1. Πάνος Says:

    Κρίμα που δεν σου άρεσε πάρα πολύ. Το βρήκα εξαιρετικό. Και τι σάουντρακ!! Η άποψη μου εδώ:

    http://2i3.blogspot.com/2010/02/single-man-2009-john-hillcoat.html

  2. zamuc Says:

    Καλά το κείμενο σου είναι απίστευτο και είναι εμφανές ότι η πένα πήρε ώθηση και το πληκτρολόγιο φωτιά από το γεγονός ότι σου άρεσε τόσο πολύ η ταινία. Προσωπικά εξαιρετική δεν θα την έλεγα με την καμία αλλά μου άρεσε πάντως. Και κάτι άσχετο: στο link που παραθέτεις πως προέκυψε ο John Hillcoat?????

  3. Πάνος Says:

    Χαχαχαχα, γαμώτο, ήλπιζα να μην το προσέξεις :Ρ
    Απλώς είχα ποστάρει νωρίτερα ένα κείμενο για το The Road και από απροσεξία πληκτρολόγησα στον τίτλο του ποστ το όνομα του Χίλκοουτ και, όταν το διόρθωσα, το λινκ είχε ήδη πάρει την γελοία μορφή που βλέπεις. :Ρ

    Ευχαριστώ για τα καλά λόγια 🙂

  4. argiris-cinefil Says:

    Κι εμένα μου άρεσε η ταινία όπου αν και αρκετά αργή στους ρυθμούς της, οι οποίοι ομολογώ ότι με κούρασαν λίγο, μας αποζημιώνει με ένα έντονο και συναισθηματικά φορτισμένο φινάλε με το οποίο πιστεύω ότι κέρδισε πολλού πόντους η ταινία. Γενικά zamuc όπως έχω ξαναπεί δίνω μεγάλη σημασία στο πως τελειώνει μια ταινία διότι αν με κερδίσει το φινάλε της συνήθως με κερδίζει όλη η ταινία. Επίσης μου άρεσε η σκηνοθεσία της καθώς και η φωτογραφία της και τα παιχνίδια με τα χρώματά της. Για μένα ο Colin Firth άξιζε να πάρει το όσκαρ.

    3: Καλή

    0: Κακή / 1: Μετριότατη / 2: Απλώς ενδιαφέρον / 3: Καλή / 4: Πολύ καλή / 5: Αριστούργημα

  5. lt.aldo raine Says:

    το λάτρεψα!
    ο firth ήταν αιώνες καλύτερος από τον bridges που με φάνηκε πολύ μέτριος.

  6. bauer24 Says:

    Εγώ πάλι 30 λεπτά άντεξα να δω…

  7. zamuc Says:

    Αργύρη δεν μπορώ να πω ότι συμφωνώ πάντα με τη θεωρία περί φινάλε. Κάποιες φορές δίνει πόντους αλλά να μία ταινία μου αρέσει δεν θα τη διαγράψω αν το τέλος δεν είναι το κατάλληλο. Εδώ πάντως συμφωνώ ότι ήταν καλό.

    Άλντο καλός ήταν και ο Τζεφ αλλά πιο αβανταδόρικος ο ρόλος του

  8. argiris-cinefil Says:

    Κι εγώ μαζί σου zamuc. Αν μια ταινία μου αρέσει και το φινάλε της δεν είναι καλό εννοείται πως δεν θα την διαγράψω. Απλά δεν θα ενθουσιαστώ τόσο πολύ όσο θα ενθουσιαζόμουν με ένα πολύ καλό φινάλε.

  9. Harry Lime Says:

    Καλό ήταν, αλλά με απογοήτευσε καθώς το τρέιλερ με είχε προϊδεάσει για κάτι πραγματικά φοβερό. Ίσως να είναι και η θεματολογία που με πέταξε έξω-δεν εννοώ φυσικά την ομοφυλοφιλία, αλλά η οπτική γωνία του ήρωα που υιοθετούμε στο φιλμ, με την οποία δεν μπόρεσα να ταυτιστώ.

    Καλή η Μουρ, ακόμη καλύτερος ο Φερθ σε μια εκπληκτικά καλή ερμηνεία-πράγματι καλύτερος από τον Μπρίτζες που απλά έκανε μια πολύ καλή επανάληψη στον Dude σε (μελο)δραματική εκδοχή. Το φινάλε πολύ απότομο και ψυχρό, δε μου πολυάρεσε. Αυτό που θα μου μείνει γενικά περισσότερο από το φιλμ είναι η μουσική του Κορζενιόφσκι

  10. the escapist Says:

    Εγώ την βρήκα πολύ καλή, ιδιαίτερα την φωτογραφία και φυσικά τον Colin Firth που δεν τον είχα και σε μεγάλη εκτίμηση από παλιότερες ταινίες του…

  11. Aura Voluptas Says:

    Αν και, τόσο η σκηνοθεσία όσο και η καλλιτεχνική διεύθυνση της ταινίας είναι πολύ στυλιζαρισμένες ( αναμενόμενο όμως όταν στην καρέκλα του σκηνοθέτη κάθεται ο Τομ Φορντ ), η ταινία μου άρεσε από αρκετά εώς πολύ όταν την είδα στο σινεμά .

    Με μάγεψε και εμένα η μουσική, από τα πρώτα κιόλας λεπτά .

    Ο Φερθ έπρεπε να πάρει το Όσκαρ . Μακάρι να του δωθεί στο μέλλον μια παρόμοια ευκαιρία ( όπως δόθηκε στον Μπρίτζες με το Crazy Heart ) και να τα καταφέρει . Διότι μετά από αυτήν την ερμηνεία η Ακαδημία πλέον θα του το χρωστά ( όπως το χρωστούσε στον Μπρίτζες χρόνια τώρα ).

    Καλό Μήνα ! 🙂

  12. zamuc Says:

    Bauer έλα υπερβολές καλό ήταν το ταινιάκι

    Harry το φινάλε μου άρεσε θα συμφωνήσω με τον Αργύρη σε αυτό

    escapist τον Firth πάντα τον γούσταρα (ίσως λόγω Fever Pitch) αλλά όντως μας είχε κουράσει με τις κομεντί

    aura προσωπικά το στυλιζαρισμένο δεν με ενοχλεί ακόμα κι αν είναι υπερβολικό. Όσο για το όσκαρ είναι ξεκάθαρο πως ήταν χρωστούμενα, ελπίζω η καριέρα του Firth να απογειωθεί από εδώ και πέρα κι ας μην δει ποτέ αγαλματίδιο

  13. fauntleroy Says:

    Εξαιρετική ταινία, θεσπέσια ερμηνεια, σπουδαία σκηνοθεσία, αιθέριο ost….Τα έγραψα και στο μπλογκ μου, εντυπωσιακή έκπληξη!!

Leave a Reply

