Νήσος

Νήσος (2009) του Χρήστου Δήμα. Προσπαθώ να βλέπω τις ελληνικές παραγωγές. Ίσως από βίτσιο ή απλά για να ξέρω τι παίζει στο σύγχρονο ελληνικό κινηματογράφο. Η Νήσος βέβαια είναι ένα κλικ πιο πάνω από τη μέση ελληνική κωμική μπαλαφάρα αλλά δεν καταφέρνει να ξεφύγει και πολύ από τα συνηθιμένα. Έχει το γέλιο της και την είδα ευχάριστα. Έχει βέβαια τα συνηθισμένα κλισέ, ειδικά τα σεξουαλικής φύσεως (gay παπάς), αλλά και νέα όπως του αναρχοκομμουνιστή τρομοκράτη δάσκαλου! Κάποια από αυτά είναι βέβαια απαραίτητα (διεφθαρμένοι τοπικοί άρχοντες και μπάτσοι) για να πετύχει το στόχο της, να καυτηριάσει δηλαδή τη σύγχρονη ελληνική κοινωνία σε μια μικρογραφία της. Αν έλειπαν και κάποιες εξώφθαλμες ομοιότητες ορισμένων χαρακτήρων με ρόλους που έχουν υποδυθεί οι ίδιοι ηθοποιοί σε τηλεοπτικά σίριαλ η κατάσταση θα ήταν σαφώς καλύτερη.

7 Responses to “Νήσος”

  1. σχεδόν κάλμα Says:

    Καλησπέρα φίλε!!
    Θα συμφωνήσω μαζί σε όσα λες. Αξιόλογη ελληνική ταινία που βλέπεται ευχάριστα, διακωμωδεί πετυχημένα την ελληνική πραγματικότητα αλλά αναπαράγει κλισέ καταστάσεις που την καθιστούν ολίγον κοινότοπη.

  2. Crispy Says:

    Δεν την εχω δει.Εχω και γω ενα προβλημα με τις Ελληνικες ταινιες με τους γνωστους απο τα σηριαλ ηθοποιους.Παντως τα γυρισματα εγιναν στην αγαπημενη μου Σιφνο και ειδικα στο Καστρο με πολλους γνωστους να εμφανιζονται σαν κομπαρσοι!

  3. argiris-cinefil Says:

    Χρόνια και ζαμάνια έχουμε να τα πούμε ρε zanuc. Την ταινία φυσικά δεν την έχω δει γιατί έχω ένα κινηματογραφικό κόλλημα: δεν μπορώ να βλέπω ελληνικές ταινίες. Μιλάω για τις σύγχρονες όχι για τις παλιές φυσικά. Θα χαρώ πολύ να περάσεις μια βόλτα από το blog μου μιας κι εσύ μου είχες βάλει την ιδέα.

  4. zamuc Says:

    σχεδόν κάλμα, έτσι ακριβώς

    crispy δυστυχώς δεν έχω πάει Σίφνο αλλά δεν έχω αμφιβολία για το πόσο ωραία είναι. Κύθνο συχνάζω και έχω πάει και Σέριφο από τα γειτονικά και μου αρέσουν πολύ και τα 2

    αργύρη το έφτιαξες τελικά το blog ε; πολύ καλά έκανες, έρχομαι από εκεί

  5. King Ink Says:

    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Κι εγώ παρακολουθώ τον ελληνικό κινηματογράφο για να τον βρίζω με επιχειρήματα (υπάρχουν και εξαιρέσεις φυσικά). Με κάνει πάντως να απορώ αν στην Ελλάδα έχουμε τόση έλλειψη από ηθοποιούς και για αυτό γίνεται τέτοια ανακύκλωση τηλεοπτικών σκουπιδιών και στον κινηματογράφο. Εντάξει λίγο υπερβολή το “σκουπίδια” αλλά με αναγκάζουν. Δεν μπορώ να θεωρώ καλή μια ελληνική ταινία συγκρίνοντάς την με αηδίες όπως την Κληρονόμο. Ήταν ένα καλό επεισόδιο μιας τηλεοπτικής σειράς που δεν θα ξαναέβλεπα όμως στην επανάληψη.

  6. σχεδόν κάλμα Says:

    Νομίζω King Ink πως δεν λείπουν οι ηθοποιοί στο ελληνικό σινεμά. Εξάλλου μην ξεχνάς πως ένας ηθοποιός αλλιώς ερμηνεύει έναν χαρακτήρα στην Κληρονόμο(μιας και το ανέφερες) και αλλιώς σε μια πιο απαιτητική ταινία. Πιστεύω πως έχουμε ηθοποιούς, ιδέες δεν έχουμε.

  7. zamuc Says:

    Μεγάλη κουβέντα τεράστια, κανονικά χρειάζεται ένα ειδικό blog για το που πάει ο σύγχρονος ελληνικός κινηματογράφος, τι ρόλο βαράει το ΕΚΚ, με τι λεφτά να κάνει κανείς ταινία, ποια άλλα είναι τα προβλήματα αλλά και οι πρόσφατες ενδείξεις ανάκαμψης με Ιστορία 52, Κυνόδοντα, Στρέλλα κτλ (να βάλω και Οικονομίδη μέσα;)

    Στις κωμωδίες ξεκάθαρα το πρόβλημα είναι ότι θυμίζουν τηλεόραση και μάλιστα το χειρότερο είναι ότι το προσπαθούν για να κάνουν εισιτήρια φυσικά. Στο εξωτερικό συμβαίνει το αντίθετο, η τηλεόραση προσπαθεί να πλησιάσει το σινεμά. Εκεί βέβαια δεν έχουμε μπουχτίσει τις φάτσες από την TV. Στα δικά μας οι τηλεοπτικές φάτσες με ενοχλούν και εμένα αλλά ίσως το ξεπεράσω σιγά σιγά γιατί έχω βλέπω ελάχιστη πια TV και κάποιες καινούριες φάτσες μου φαίνονται άγνωστες.

Leave a Reply

