The Hurt Locker

The Hurt Locker ( 2008 ) της Kathryn Bigelow. Ταινία πολυδιαφησμισμένη, που έχει δημιουργήσει υψηλές προσδοκίες, όπως και οι περισσότερες βέβαια που βλέπουμε αυτόν τον καιρό οδεύοντας προς τα Academy Awards και τις λοιπές τελετές και βραβεύσεις. Θέμα της ο πόλεμος στο Ιράκ μέσα από τα μάτια μίας μικρής ομάδας που ειδικεύεται στην εξεδουτέρωση εκρητικών μηχανισμών.

Η ταινία μου άρεσε αρκετά παρότι δεν πιστεύω ότι ανταποκρίθηκε σε όσα μας είχαν υποσχεθεί οι διαφημιστές της. Σε δύο δηλαδή βασικά σημεία, στο ότι είναι ρεαλιστική και στο ότι είναι αντιπολεμική. Για το πρώτο δεν μπορώ να γνωρίζω βέβαια από πρώτο χέρι τι συμβαίνει εκεί κάτω ή σε οποιδήποτε άλλο πολεμικό μέτωπο αλλά θεωρώ ότι ο βασικός χαρακτήρας, που άψογα υποδύεται ο Jeremy Renner, κουβαλάει αρκετά κλισέ στη συμπερφορά του, είτε ως είμαι-γαμάτος-δεν-μασάω-μία πυροτεχνουργός, είτε ως πονόψυχος και χαβαλές με τους μικρούς Ιρακινούς. Όσο για το αντιπολεμικό του πράγματος, ναι μεν μας γίνεται εντελώς ξεκάθαρο ότι ο πόλεμος είναι εθισμός αλλά στο τέλος μας προκαλεί μία περίεργα αρρωστημένη συμπάθεια προς τον πρωταγωνιστή **SPOILER** που δεν μπορεί να ζήσει χωρίς αδρεναλίνη και προτιμά να παίξει ξανά τη ζωή του κορώνα γράμματα παρά να αράξει με τη γυναίκα και το παιδί του.

Η ταινία πάντως θα επαναλάβω ότι μου άρεσε αρκετά, η ματιά της Bigelow είναι πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσα, η σκηνοθεσία και η κάμερα είναι το μεγάλο ατού της ταινίας μαζί με τις καλές ερμηνείες.

9 υποψηφιότητες για όσκαρ και δεκάδες άλλες διακρίσεις για μία ταινία που περιπλανιέται άδικα εδώ και καιρό ανάμεσα σε μεμονωμένες προβολές σε φεστιβάλ και περιορισμένη διανομή. Εϊχα αποφασίσει να κρατηθώ και να τη δω στο σινεμά, κρίνοντας από το ύφος και το είδος της ταινίας αλλά τελικά βαρέθηκα να περιμένω την ελληνική έξοδο στις αίθουσες. Κακώς, οφείλω να ομολογήσω…

40 Responses to “The Hurt Locker”

  1. fauntleroy Says:

    Πάνω κάτω συμφωνούμε….Αρκετά καλή ταινία,αλλά αν συγκρίνουμε αυτήν ,ως διεκδικήτρια τίτλου,με προηγούμενες,είναι φανερό πόσο αδύναμη είναι η φετινή χρονιά.

  2. the Escapist Says:

    Kαι εμένα μου άρεσε αρκετά, παρόλο που δεν είμαι φαν πολεμικών ταινιών. Κυρίως νομίζω πως το μεγαλύτερο ατού της είναι η υπόγεια ένταση που δημιουργεί σε αρκετές σκηνές και σε ένα μεγάλο της μέρος.Η αλήθεια είναι ότι την περίμενα πιο αντιπολεμική..

  3. firefist_aris Says:

    Συμφωνώ και γω!Αρκετά καλή αλλά σε σύγκριση με άλλες που έχουν πάρει όσκαρ χάνει.Μ άρεσε ο Renner αλλά και η αδυναμία μοu o Fiennes.

    faunt βλέπω έχεις μια εμπάθεια με το Slamdog…

  4. zamuc Says:

    Από ότι βλέπω υπάρχει γενική σύμπλευση απόψεων…

  5. fauntleroy Says:

    Άρη,είναι γνωστή η αντιπάθειά μου!!Όσο για την…αδυναμία σου,πότε πρόλαβε και σου άρεσε;;Δώσανε σε αυτήν την ηθοποιάρα τέτοιο ρολάκι!!Μην πω και για τον Πιρς….

  6. costello Says:

    Εγώ στα θετικά θα πρόσθεται και το σενάριο, πολύ καλοί διάλογοι που πιστεύω εντύπωσαν τον ψυχισμό των στρατιωτών πολύ καλά.

    Δε θα κάνω την ανατροπή, μάλλον θα συμφωνήσω μαζί σου Ζαμούκ και με τους προλαλήσαντες. Η πλάκα πάντως είναι ότι οι μοναδικοί αρνητικοί χαρακτήρες της ταινίας (που παρουσιάζει κατά τα άλλα λίγο ύποπτα τους στρατιώτες ως “θύματα” της κατάστασης) είναι τα δύο γκεστ, του Φάινς (κι εμένα μεγάλη μου αδυναμία) και του Μορς ως στρατόκαυλου διοικητή. Ποιος Πιρς;

    Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω πως εθίστηκε ο χαρακτήρας του Ρέννερ μετά τη διπλή τραυματική εμπειρία που είχε-δε θα κάνω σπόιλερ, αλλά ελπίζω να καταλαβαίνετε τι εννοώ…

  7. zamuc Says:

    costello ήταν εθισμένος από πριν ο άνθρωπος δεν νομίζω ότι τον επηρέασε οποιαδήποτε κακή εμπειρία

  8. costello Says:

    Δεν ξέρω, η ερμηνεία του Ρέννερ τουλάχιστον εμένα μου έκανε σαφές ΕΛΑΦΡΟ SPOILER ότι το περιστατικό με το αγόρι τον συνέτριψε, κι όταν πήγε να σώσει από μια παρόμοια περίπτωση τον άλλον χωρίς να το καταφέρει, μένοντας δηλαδή χωρίς λύτρωση, νομίζω αυτό τον τσάκισε, τουλάχιστον αυτό θα έκανε σε ένα πραγματικό άνθρωπο… Και μετά όταν καθόταν κι έλεγε αυτά στον μπέμπη γιο του…

  9. argiris_cinefil Says:

    Πω πω βρε zamuc έχει αρχίσει να γίνεται λίγο κουραστικό το να συμφωνούμε και να φανταστείς ότι έχω μόλις ένα μήνα και κάτι σε αυτό το μπλογκ. Άσε να διαφωνήσουμε και λιγάκι. Λοιπόν πέρα από την πλάκα το “The Hurt Locker” είναι η πρώτη μεγάλη ταινία για τον πόλεμο στο Ιράκ που διεισδύει κάπως στα άδυτα αυτού του πολέμου και κυρίως στην καθημερινότητα των δυνάμεων κατοχής χωρίς να καταφεύγει στα γνωστά κλισέ και τις αμερικανιές τύπου “God Bless America”. Η ταινία μου άρεσε αρκετά κυρίως λόγω του μπριόζικου χαρακτήρα του αρκετά καλού Jeremy Renner (αν και είχε μερικά κλισέ όπως είπες κι εσύ αλλά δεν με ενόχλησε και πολύ) και περισσότερο για την πολύ καλή σκηνοθεσία της Kathryn Bigelow, η οποία για μένα αξίζει να πάρει το όσκαρ σκηνοθεσίας μόνο και μόνο για την αρχική σεκάνς SPOILER και την απίστευτή σκηνή της έκρηξης της βόμβας. Πάντως αντιπολεμική δεν θα την χαρακτήριζα ούτε κι εγώ όπως ήθελαν να την διαφημίσουν. Καθαρά αντιπολεμική θα χαρακτήριζα το αριστουργηματικό έπος “Η λεπτή κόκκινη γραμμή” του Τέρενς Μάλικ.

    3,5: Καλή (+)

    0: Κακή / 1: Μετριότατη / 2: Απλώς ενδιαφέρον / 3: Καλή / 4: Πολύ καλή / 5: Αριστούργημα

  10. bauer24 Says:

    Λοιπόν, εγώ θα διαφωνήσω λίγο: Κατά τη γνώμη μου (πάντα) είναι πιο υπερτιμημένη ταινία της χρονιάς. Σίγουρα είναι καλή ταινία, αλλά σε καμία περίπτωση δεν αξίζει 9 υποψηφιότητες!!! Κι αν είναι αυτή αντιπολεμική, τύφλα να’χουν ταινιάρες όπως:

    Full Metal Jacket, Dr Strangelove, Platoon, Flags of our Fathers, Letters From Iwo Jima, Bridge on the River Kwai, Deerhunter, Idi i smotri, Johnny got his Gun, Schindler’s List, Apocalypse Now…

    Σε καμία περίπτωση, το απλά καλό Hurt Locker δεν μπορεί να σταθεί δίπλα σ’αυτές τις ταινιάρες. Αλλά φέτος τα κάναμε όλα πιο μικρά και τα βαφτίσαμε μεγάλα: Το επίσης απλά καλό Moon(άκι) ΔΕΝ είναι σε καμία περίπτωση κάτι σαν το υπεραριστούργημα 2001… Ούτε στο 1/1.000.000 δεν το φτάνει. 😛

  11. firefist_aris Says:

    @faunt
    Έλα ρε και μόνο που είδα τη φάτσα του φτάνει…

  12. fauntleroy Says:

    Γκάι Πιρς,ρε!!!Ντροπή!!Μεμέντο,λέμε!!!

  13. argiris_cinefil Says:

    Bauer24 όλες αυτές τις ταινίες που ανέφερες, όπου τις έχω δει όλες, είναι ταινιάρες και σίγουρα δεν συγκρίνονται με το “The Hurt Locker” (αν εξαιρέσεις τις δυο πιο πρόσφατες ταινίες του Κλιντ Ίσγουντ, όπου κι αυτές όμως ήταν αρκετά καλές). Εγώ μιλάω πάντα για τα σημερινά δεδομένα.
    Όσο για το “Moon” θα διαφωνήσω πολύ και πιστεύω ότι μαζί με το “Minority Report” είναι οι καλύτερες ταινίες επιστημονικής φαντασίας της δεκαετίας του 2000. Ποιες ταινίες επιστ. Φαντ. της ίδιας δεκαετίας θεωρείς εσύ ότι είναι οι καλύτερες; Και είναι λίγο άδικο να συγκρίνεις το “Moon” με τo “2001: A Space Odyssey”, της καλύτερης ταινίας επιστημονικής φαντασίας όλων των εποχών.

  14. bauer24 Says:

    1. Προσωπικά δεν εξαιρώ τις ταινίες του Eastwood (και ειδικά το Letters) γιατί θεωρώ πως είναι πολύ καλύτερες απ΄το Hurt Locker.

    2. Είναι κρίμα να χαμηλώνουμε να στάνταρ μας και να μιλάμε με βάση τα σημερινά δεδομένα από τη στιγμή που έχουμε τόσες άλλες ταινιάρες ως μέτρο σύγκρισης… πως γίνεται να υπερεκτιμούμε ταινίες σαν το Hurt Locker;

    3. Δεν έκανα καμία σύγκριση με το 2001 φυσικά (παρεμπιπτόντως είναι η 3η αγαπημένη μου ταινία όλων των εποχών μετά τους 2 πρώτους ΝΟΝΟΥΣ… 4ο έχω την ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ και 5ο το Fight Club)… απλά το ανέφερα γιατί βαρέθηκα να διαβάζω στην ίδια πρόταση Moon και 2001: A Space Odyssey…!!! Λες και είναι η νέα-σύγχρονη Οδύσσεια!!!

    4. Και για να απαντήσω και στην ερώτησή σου (στο περίπου απ΄την “χειρότερη” προς την καλύτερη):

    Cloverfield, V for Vendetta, Children of Men, War of the Worlds, Star Trek, Avatar, Minority Report, The Matrix Revolutions (ξέρω πως αποτελώ ισχνή μειοψηφία, αλλά μου αρέσει!!! :p), Gwoemul, District 9, The Fountain, The Mist και Artificial Intelligence: AI.

  15. lt.aldo raine Says:

    to Children of Men den ksero ama mpori na theorithi ep.fantasias…sigouro omos einai i kaliteri apo autes pou aneferes{ ektos apo to fountain vevea}

  16. zamuc Says:

    Όση ώρα έβλεπα Sandra γινόταν χαμός εδώ…

    Για πάμε σιγά σιγά:

    Costello συμφωνώ τέτοια περιστατικά θα έπρεπε να τον είχα συντρίψει αλλά δεν είδαμε αυτό επί της οθόνης

    argiris 1 μην ανησυχείς θα διαφωνήσουμε αργά ή γρήγορα

    bauer 1 πρέπει να είσαι ο μοναδικός που έχει μεγαλύτερο κόλλημα από εμένα στις συγκρίσεις… Συμφωνώ ότι δεν είναι τόσο καλά τα Ηurt Locker και Moon αλλά προσωπικά μου άρεσαν πολύ άσχετα με το που τα κατατάσσω σε μία υποτιθέμενη σύγκριση με παλαιότερες ταινίες

    aris + faunt είναι κορυφαίοι ηθοποιοί και οι 2. ΑΠό ότι ξέρω ο Pearce παίζει και στο Road. ΆΝτε να ανεβαίνει πάλι σιγά σιγά

    argiris 2 + bauer 2 +aldo To District 9 μου άρεσε αρκετά, εξίσου ίσως με το Moon. Πάντως τα Children of Men και Fountain δεν τα λες ακριβώς Sci fi, σαν ταινίες βέβαια είναι πολύ ανώτερες από όσες άλλες της δεκαετίας αναφέρονται και έχω δει

  17. argiris_cinefil Says:

    bauer24 και μόνο για το τοp 5 των αγαπημένων σου ταινιών σε συγχαίρω.
    Όσο για τις ταινίες Επ. Φαντ. επέτρεψέ μου να έχω μια ένσταση για το Cloverfield, The Matrix Revolutions και The Fountain <– δεν θα αρέσει αυτό στον zamuc, το ξέρω.
    Αυτά προς το παρόν όπου και χάρηκα για την εποικοδομητική αυτή συζήτηση.

  18. zamuc Says:

    Είπαμε να διαφωνήσουμε ρε Αργύρη αλλά όχι και στην καλύτερη ταινία των τελευταίων ετών

  19. costello Says:

    Έλα ρε Φοντ, δεν το πιστεύω! Ο τυπάς στην αρχή με τη βόμβα ήταν ο Πιρς;; Μεγάλος ηθοποιός, ξεχώρισε και στο μικρό ρολάκι!

  20. fauntleroy Says:

    Και στο Δρόμο ρολάκι είχε….Πολύ ρίξιμο!

    Αλήθεια,το Δρόμο τον έχει δει κανείς;;
    77/100 από μένα.

  21. costello Says:

    Τον ΔΡΟΜΟ τον έχω έτοιμο αλλά βαριέμαι να το δω τώρα… Ίσως σε κανά δυο μέρες.

  22. zamuc Says:

    Αύριο δεν βγαίνει; λέω να το δω σινεμά την άλλη εβδομάδα

  23. argiris_cinefil Says:

    Κι εγώ θα δω τον ΔΡΟΜΟ μία από αυτές τις μέρες. Ρε όλοι συνεννοημένοι ήμαστε;

  24. bauer24 Says:

    ΠΡΟΣ ALDO:

    “to Children of Men den ksero ama mpori na theorithi ep.fantasias…sigouro omos einai i kaliteri apo autes pou aneferes{ ektos apo to fountain vevea}”

    ΓΙΑ ΣΕΝΑ… 😛

    ΠΡΟΣ ZAMUC:

    1. “πρέπει να είσαι ο μοναδικός που έχει μεγαλύτερο κόλλημα από εμένα στις συγκρίσεις…”

    Ειλικρινά δεν έχω κανένα τέτοιο κόλλημα. Όταν συγκρίνονται τελείως άσχετες ταινίες υπάρχει κόλλημα… Στην αντίθετη περίπτωση είναι λογικό να γίνεται σύγκριση.

    2. “Πάντως τα Children of Men και Fountain δεν τα λες ακριβώς Sci fi”

    Δεν είναι ΜΟΝΟ sci-fi, αλλά είναι και sci-fi. Βασικά καμία ταινία που ανέφερα δεν είναι ΜΟΝΟ sci-fi…

    3. “σαν ταινίες βέβαια είναι πολύ ανώτερες από όσες άλλες της δεκαετίας αναφέρονται και έχω δει”

    Επίσης για σένα… 😛 😉

    ΠΡΟΣ ΑΡΓΥΡΗ:

    1. “bauer24 και μόνο για το τοp 5 των αγαπημένων σου ταινιών σε συγχαίρω.”

    Ευχαριστώ 🙂

    2. “Όσο για τις ταινίες Επ. Φαντ. επέτρεψέ μου να έχω μια ένσταση για το Cloverfield, The Matrix Revolutions και The Fountain”

    Ελεύθερα όσες ενστάσεις θες… 😛 Ειδικά για το Matrix ήμουν σίγουρος αφού όπως έγραψα: “ξέρω πως αποτελώ ισχνή μειοψηφία, αλλά μου αρέσει”… Πάντως μη νομίζεις πως ξετρελαίνομαι για όλες τις ταινίες που ανέφερα, απλά σου είπα ποιες ταινίες επ. φαντ. (από την προηγούμενη δεκαετία) θεωρώ καλύτερες του Moon… 😉

  25. zamuc Says:

    1. Εννοώ ότι σου αρέσουν πολύ οι συγκρίσεις, όπως και σε μένα

    2. Τότε ποιος συγκρίνει άσχετα; τι σχέση έχουν αυτά τα 2 με το Moon;

    3. Φυσικά για μένα, το τελευταίο που θέλω είναι να επιβάλλω την άποψη μου

  26. bauer24 Says:

    1. Απλά με βοηθούν να αξιολογήσω καλύτερα μια ταινία… Δε νομίζω να γίνεται να δούμε μια ταινία χωρίς να τη συγκρίνουμε με παρόμοιες… Πως αλλιώς θα καταλάβουμε την αξία της;;;

    2. Όλες οι ταινίες που ανέφερα είναι και sci-fi ρε Zamuc…

  27. zamuc Says:

    Στο πρώτο συμφωνώ αν και δεν είναι πάντα σωστό. Όπως επίσης συγκρίνω και ταινίες του ίδιου σκηνοθέτη ή σεναριογράφου.

    Είναι φίλε sci fi αλλά αυτό είναι δευτερότριτο στις ταινίες αυτές ενώ στο Moon είναι όλη η ταινία.

  28. bauer24 Says:

    “Είναι φίλε sci fi αλλά αυτό είναι δευτερότριτο στις ταινίες αυτές ενώ στο Moon είναι όλη η ταινία.”

    Μα δεν τις συνέκρινα με το Moon! Πως μου αρέσουν περισσότερο λέω και πως το Moon, σε σχέση με αυτά που είχα διαβάσει, απλά δεν…

  29. Chris Z. Says:

    Για να επανέλθω λίγο στην ταινία, δενομίζω ότι ο πρωταγωνιστής εθίστηκε στον πόλεμο ασχέτως αν στην αρχή αναφέρεται το war is drug. Γύρισε πίσω γιατί ο πόλεμος τον αποξένωσε από οτιδήποτε άλλο ζωτικής σημασίας, γύρισε πίσω και δεν ήξερε πώς να ζήσει ελεύθερος. Εκεί πιστεύω ότι βρίσκεται και το αντιπολεμικό μήνυμα, δεν χρειάζεται να χάσεις την ζωή σου κυριολεκτικά για να είσαι νεκρός όταν ήδη έχεις χάσει την ψυχή σου…

    Καλημέρα…

  30. zamuc Says:

    Ενδιαφέρουσα προσέγγιση αλλά επέτρεψε μου να αμφιβάλλω αν την είχε στο μυαλό της η Bigelow. Αλλιώς προς τι το War is Drug. Άσε που όλος ο χαρακτήρας του, αμάσητος κτλ μου κάνει πιο πολύ για εθισμό. Μου αρέσει η προσέγγισή σου πάντως.

  31. fauntleroy Says:

    Μια χαρά ήταν η ταινία,απλά όχι και τόσο όσο την παρουσιάζουν…Σε αντιστοιχία με πέρυσι,είναι πολύ μικρότερη η υπερβολή:8 Όσκαρ πήρε το ταινιάκι του Μπόιλγουντ!!!!

  32. argiris_cinefil Says:

    Ταινιάκι για σένα. Εμένα μου άρεσε πολύ και κατά τη γνώμη μου άξιζε τα όσκαρ.

  33. Chris Z. Says:

    Εκτός από το war is drug βέβαια στην αρχή αναφέρεται το ότι ο πόλεμος είναι μια θανάσιμη εμμονή. Πιστεύω ότι η λέξη κλειδί είναι το «θανάσιμη» και όχι η εμμονή ή το ναρκωτικό. Άλλωστε στο τέλος ο πρωταγωνιστής γύρισε σε αυτό που ήξερε να κάνει καλύτερα, σε αυτό που πραγματικά αγαπούσε (όπως δηλώνει). Τις προθέσεις τις Bigelow δεν μπορούμε να τις ξέρουμε εκ των υστέρων, εκ των υστέρων όμως μπορούμε να κρίνουμε μόνο. Και αν κρατήσεις την θανάσιμη εμμονή και το φινάλε, βγάζοντας όλα τα υπόλοιπα απ’ έξω, it all makes sense… doesn’t it?

  34. coachp Says:

    Συμφωνώ 100% με αυτο που λεει ο Κρις. Δεν στο είπα και κατ’ιδιαν ρε zamuc αυτό. Κι εγώ αυτο κατάλαβα. Τον έγραφε στα αρχίδια της η Κέητ τον πρωταγωνιστή, δεν θυμάσαι. Της μίλαγε και δεν άκουγε καν τι του έλεγε… Εχει δικιο απόλυτο για μενα ο Chris Z.

  35. zamuc Says:

    Αυτός την έγραφε γιατί είναι κολλημένος με τη φάση του και δεν τον ενδιαφέρουν γυναίκες και παιδιά. Δεν έχει άλλο λόγο ύπαρξης. Γιατί; επειδή είναι εθισμένος ή επειδή ο πόλεμος του πήρε την ψυχή; εγώ λέω το πρώτο. Είναι πρεζάκιας ρε φίλε coach και φίλε chris θέλει βόμβες, θέλει καλώδια και εκρήξεις, δεν είναι ότι έχει απογοητευτεί τόσο από αυτά που είδε και έχει γίενι ένα ράκος και αποξενώθηκε από την κανονική ζωή. Αν τον πήδηξε τόσο ο πόλεμος το λογικό θα ήταν να τον γράψει στα παπάρια του και να αράξει σπίτι του. Εγώ έτσι το βλέπω, δεν επιμένω να σας αλλάξω γνώμη.

    Το Slumdog μια χαρά ταινία είναι, όχι κανένα αριστούργημα βέβαια, αλλά σίγουρα καλύτερο από το Locker

  36. lt.aldo raine Says:

    το slumdog μια χαρά είναι.
    καλοσκηνοθετημένο…καλογραμμένο…ωραία μουσική κτλ.
    τεχνικά ήταν άψογο!

    μόλις συνειδητοποίησα ότι έχει περάσει ένας ολόκληρος χρόνος…

  37. zamuc Says:

    Πέρασε κιόλας ένας χρόνος που έφυγες και είμαι μόνος που έλεγε και ένας τραγουδιστής της γενιάς μου! αχα καλόοοοοο ε; το “τραγουδιστής” φυσικά!

  38. Chris Z. Says:

    Μα αγαπητέ το ίδιο πράγμα λέμε. Εθισμένος είναι, ναι, όπως ακριβώς τα λες. Γιαυτό ακριβώς είναι αποξενωμένος και αποκομμένος από την ζωή εκτός πολέμου. Όπως ένας ναρκομανής δεν μπορεί να καταλάβει την αξία της ζωής χωρίς ναρκωτικά, έτσι και αυτός δεν μπορεί να καταλάβει την αξία της ζωής χωρίς βόμβες. Δεν έχει απογοητευτεί καθόλου από αυτά που είδε, ίσα ίσα, τα γουστάρει κιόλας. Αυτό ακριβώς δείχνει η Bigelow, δεν έχει να κάνει με το Ιράκ ή οποιονδήποτε άλλο πόλεμο. Με διάβασες στο blog?

  39. coachp Says:

    Ναι ρε Ζαμουκ. Νιώθει οτι στη ζωή του δεν υπάρχει νόημα, ενώ στις μπόμπες υπάρχει. Αδρεναλίνη! Στις ΗΠΑ βλέπει οτι η…κανονική ζωη και το… αμερικάνικο όνειρο τάχα μου, είναι μια βαριεστημάρα ενώ στο Ιρακ είναι και ο πρώτος μάγκας.

  40. zamuc Says:

    Ok προφανώς λέμε τα ίδια, το μόνο που δεν αντιλαμβάνομαι είναι το αντιπολεμικό στοιχέιο, για μένα είναι ανύπαρκτο στην ταινία αυτή. Δηλαδή εκεί που διαφωνώ με εσάς είναι στις προθέσεις της ταινίας και όχι στο αποτέλεσμα

Leave a Reply

