Zombieland

Zombieland (2009) του Ruben Fleischer. Διασκεδαστική όσο δεν πάει αυτή η ζόμπι κωμωδία. Ειδικά στην αρχή της με τον πρωταγωνιστή να μας εξηγεί στην πράξη τους χρυσούς κανόνες για να επιζήσεις σε μία κατάσταση με ζόμπι αλλά και μετά με το απίθανο περασματάκι του Bill Murray, πραγματικά must see για τους οπαδούς αυτού του κορυφαίου ηθοποιού. Το τέλος δεν ήταν ό,τι καλύτερο έχουμε δει, αλλά όπως όλες οι ταινίες κάπως έπρεπε να τελειώσει, με ένα εφηβικό έρωτα και μία σφαγή ζόμπι στο λούνα παρκ. Και φυσικά μία κρυμμένη σκηνή μετά τους τίτλους τέλους για να μας αποζημιώσει για το μέτριο φινάλε. Καθόλου κακή συνολικά, συνίσταται για ένα εχάριστο βραδάκι.

Βραβείο κοινού στο Sitges – Catalonian International Film Festival και όπως είναι εύκολα κατανοητό, λόγω της επιτυχίας που είχε, αναμένεται sequel.

12 Responses to “Zombieland”

  1. Πάνος Says:

    Ναι, ναι, όντως, το ταινιάκι έχει δύναμη, ρυθμό και αρκετή πλάκα. Το ευχαριστήθηκα. Αν δεν κάνω λάθος βγήκε σε ελληνικό δισκάκι, ε;

  2. zamuc Says:

    2 Φεβρουαρίου βγαίνει το dvd στην Αμερικη

  3. Annie Hall Says:

    Διασκέδαση στο έπακρο! Καλές ζομποταινίες είδαμε το 2009 αλλά αυτή τις ξεπέρασε. Πολύ γέλιο, κάφρικο αλλά και έξυπνο χιούμορ… Για τον Bill Murray δεν λέω τίποτα… Δεν το περίμενα κιόλας γιατί δεν ήξερα τίποτα για την ταινία κι έπαθα πλάκα!

  4. Stathis Says:

    και μένα μου άρεσε πολύ! Απίστευτος και ο Χαρελσον, αν και ο Μαρει κλέβει την παράσταση!

  5. the Escapist Says:

    Φοβερή, ανάλαφρη και πολύ διασκεδαστική!

  6. costello Says:

    Από τα πιο διασκεδαστικά φιλμ που είδα φέτος! Πάντως το επεισόδιο με τον Μάρεϊ με ψιλοχάλασε (απλά γέμιζε χρόνο στο φιλμ), αν και η κατάληξή του ήταν πανέξυπνη.

    Άσχετο: Γιατί όλοι λένε, ή τουλάχιστον οι περισσότεροι, ότι ο Χάρελσον είναι ξυλάγγουρο;;

  7. zamuc Says:

    Annie ούτε γω το ήξερα και το ευχαριστήθηκα διπλά

    Stathis + Escapist έτσι ακριβώς

    Costello Εμένα μου άρεσε πολύ η φάση. Εϊναι θεός ο Bill

    Και ο Harrelson μου αρέσει αν και δεν είχε την πορεία που θα περίμενε κανείς μετά από 2-3 δυνατές επιτυχίες στην αρχή της καριέρας του

  8. bauer24 Says:

    Και μένα μου άρεσε, αλλά όσο περνούσε η ώρα είχε όλο και λιγότερο πλάκα… Γενικά καλή ταινία ήταν, αλλά δεν ξετρελάθηκα, ούτε έπαθα πλάκα όπως η Annie… 😛 Σαφέστατα η σκηνή του Murray ήταν η κορυφαία της ταινίας και για τον Χάρελσον λένε πως είναι ξυλάγγουρο γιατί τον είδαν και στο 2012… 😛 😉

  9. costello Says:

    Αγαπώ Μάρεϊ, και μου άρεσε η εμφάνισή του, απλά η όλη ιδέα δε μου έκανε κλικ.

    Ρε γκρινιάρη Τζακ, ο Γούντι ήταν από τα λίγα καλά πράγματα του 2012! Καρικατούρα, αλλά απολαυστική 😉

  10. zamuc Says:

    Η αλήθεια είναι από τη φάση με το Μάρει και μετά έπεσε.
    Για 2012 δεν έχω γνώμη παίδες και δεν ξέρω αν θα αποκτήσω σύντομα

  11. argiris_cinefil Says:

    Θα ξεκινήσω κι εγώ στα σχόλιά μου λέγοντας ότι η ταινία ήταν διασκευαστική και πέρασα μια χαρά παρακολουθώντας την. Αν και είναι λίγο δύσκολο στις μέρες μας να δεις μια καλή ταινία με ζόμπι, είτε αυτή είναι κωμωδία-παρωδία είτε καθαρού τρόμου, κυρίως λόγω του γεγονότος ότι βγαίνουν όλο και περισσότερες ταινίες με αποτέλεσμα να χάνεται η όποια πρωτοτυπία και να πέφτουν σε φτηνιάρικα κλισέ και προσχηματικά σενάρια για να κάνουν τις αρπαχτές τους. Εγώ μάλιστα ίσως να το ευχαριστήθηκα λίγο περισσότερο από κάποιους άλλους επειδή τα ζόμπι είναι από τις αγαπημένες μου θεματολογίες στον κινηματογράφο. Θα συμφωνήσω με τον bauer24 ότι όσο περνούσε η ώρα είχε όλο και λιγότερο πλάκα αλλά και με τον zamuc ότι από την μέση και μετά η ταινία άρχισε κι έπεφτε. Όπως και με τον costellο για το επεισόδιο με τον Μάρεϊ (αν και ήταν ευχάριστη έκπληξη που τον είδα).
    Πάντως θα ήθελα να βάλω ένα ενδιαφέρων δίλλημα μεταξύ “Zombieland” και “Το ξύσιμο των νεκρών – Shaun of the Dead” οι οποίες είναι παρόμοιας θεματικής. Εγώ πάντως προτιμώ καθαρά το “Το ξύσιμο των νεκρών – Shaun of the Dead”.

    3: Καλή

    0: Κακή / 1: Μετριότατη / 2: Απλώς ενδιαφέρον / 3: Καλή / 4: Πολύ καλή / 5: Αριστούργημα

  12. zamuc Says:

    Shaun of the Dead για πλάκα, δεν το συζητάμε. Αν και στο Zombieland δίνω ένα πόντο λόγω BM, μου άρεσε όχι μόνο η παρουσία του αλλά και όλο το σκηνικό.

Leave a Reply

