G.I. Joe: The Rise of Cobra

G.I. Joe: The Rise of Cobra (2009) του Stephen Sommers. Το έχω παραδεχτεί και δεν ντρέπομαι καθόλου για αυτό. Μου αρέσει πότε πότε να ξεδίνω βλέποντας αμερικανιές, υπερπαραγωγές κενές περιεχομένου, αλλά πλούσιες σε θέαμα. Αυτή η ταινία ήταν μία τέτοια περίπτωση. Τίγκα στο ψηφιακό εφέ απευθύνεται προφανώς σε πιτσιρικάδες φίλους των G.I.Joe και στο πολεμοχαρές κοινό. Προσωπικά δεν ανήκω σε καμία από αυτές τις κατηγορίες (ή έτσι θέλω να πιστεύω τουλάχιστον) αλλά σκότωσα την ώρα μου χωρίς ιδιαίτερο προβληματισμό με τη συγκεκριμένη ταινία. Τα σχόλια περιττεύουν, δεν νομίζω να υπάρχει κανείς που δεν ξέρει τι θα δει σε μία τέτοια ταινία, εξάλλου και το όνομα του σκηνοθέτη συνηγορεί σε αυτό. Ο Sommers έχει δώσει τα διαπιστευτήρια του ως διεκπαιρεωτής ανούσιων χολυγουντιανών μπλοκμπάστερ με Μούμιες και Van Helsing.

 

6 Responses to “G.I. Joe: The Rise of Cobra”

  1. Academy Says:

    Αντε δές και το 2012 να έχεις ολοκληρωμένη αποψη για την τριάδα των εφέ στα oscar(το τρίτο θα είναι το aVatar).;)

  2. DrTeddy Says:

    Συμφωνώ με όσα λες, λατρεύω τα ψηφιακά μπλοκμπάστερ, αλλά αυτό ρε γμτ ούτε μέχρι τη μέση μπόρεσα να το φτάσω. Λάτρεψα το trailer, αλλά όταν το είδα… τα είδα όλα. Απίστευτη βαρεμάρα…

    Οι… μούμιες σαφώς ανώτερες!

  3. zamuc Says:

    Δεν θα συμφωνήσω στη σύγκριση. Με είχε χαλάσει το ψιλοκωμικό στοιχείο στις μούμιες (δεν τις έχω δει και όλες) μάλλον φταίει και αυτός ο αστείος πρωταγωνιστής. Βέβαια ούτε ο πρωταγωνιστής του GIJ μου άρεσε για άλλους λόγους

  4. argiris_cinefil Says:

    Κι εγώ zamuc έτσι είμαι. Πότε πότε θέλω να βλέπω και κανένα μπλοκμπάστερ με πολλά εφέ και δράση. Για να ξελαμπικάρω και λίγο από τις πολλές παλιές ταινίες που βλέπω. Βέβαια εγώ το κάνω και για έναν άλλο λόγο, ο οποίος είναι ότι θέλω να έχω άποψη για όλα τα πράγματα και ταινίες που τις έχει δει ο περισσότερος κόσμος ή έχουν πολύσυζητηθεί θέλω να τις βλέπω ακόμα κι αν εκ των προτέρων ξέρω ότι δεν θα μου αρέσουν. Ακόμη και από τις κακές ταινίες βγάζεις χρήσιμα συμπεράσματα.
    Όσο για την ταινία, λίγα πράγματα έχω να πω γιατί ήξερα από την αρχή τι θα δώ και τι πράγμα πουλάει οπότε δεν χρειάζεται να είμαι σκληρός απέναντι της. Ήξερα ότι θα έβλεπα πολλά εφέ, πολλή δράση και μηδέν σενάριο. Από αυτήν την ταινία θα μου μείνουν μόνο οι εντυπωσιακές σκηνές καταδίωξης στους δρόμους του Παρισιού. Κι εμένα δεν μου άρεσε ο πρωταγωνιστής τον οποίο βρήκα πολύ ατάλαντο. Αντίθετα η πρώτη μούμια μου άρεσε σε αντίθεση με τις άλλες δύο συνέχειες..

    1: Μετριότατη

    0: Κακή / 1: Μετριότατη / 2: Απλώς ενδιαφέρον / 3: Καλή / 4: Πολύ καλή / 5: Αριστούργημα

  5. zamuc Says:

    “να έχω άποψη για όλα τα πράγματα και ταινίες που τις έχει δει ο περισσότερος κόσμος ή έχουν πολύσυζητηθεί ”
    βέβαια ισχύει και αυτό ως κίνητρο, αλλά κάτι που δεν μπορώ να δω με τίποτα (όπως μιούζικαλ π.χ) δεν θα το δω για αυτό το λόγο μόνο

  6. tainia online Says:

    εγω που εχω δει την ταινια, εχω να πω οτι ειναι τελεια με πολυ καλο τελος, και περιμενω με ανυπομονυσια η 2η ταινια να κυκλοφορησει και στην ελλαδα!!!

Leave a Reply

