The Hangover

hangoverThe Hangover (2009) του Todd Phillips. Ok γελάσαμε, γελάσαμε και καλά περάσαμε. Αλλά μέχρι εκεί. Μερικές φορές δεν μπορώ να καταλάβω την υστερία που καταλαμβάνει το κοινό με κάποιες ταινίες που θα τις έλεγες από συμπαθητικές ως αδιάφορες. Καταλαβαίνω ότι είναι κωμωδία για όλες τις ηλικίες και θα καταλάβω το να κάνει πολλά είσιτήρια. Αλλά το να φιγουράρει μέσα στο Top 250 του IMDB δεν το χωράει ο νους μου. Λογικά με την πάροδο του χρόνου θα υπάρξουν περισσότερες χαμηλές βαθμολογίες και κάπως θα εξομαλυνθεί η κατάσταση (δηλαδή η ταινία θα ξεκουμπιστεί από τη σχετική λίστα) αλλά ακόμα και τώρα έχει πολλές χιλιάδες ψήφων. Κι ας μη νομίσει κανείς ότι θεωρώ τη σχετική λίστα πανάκεια για την κινηματογραφική ποιότητα μίας ταινίας, αλλά τη θεωρώ πολύ καλή για να πιάσει κάποιος το σφυγμό του κοινού. Εξάλλου κινηματογραφικά τη γνώμη μου για το Hangover την είπα. Συμπαθητικό ταινιάκι που σε ένα εξάμηνο δεν θα το θυμάμαι καν.

Στην τελική, για να πούμε και δύο λόγια για την υπόθεση, έχουμε να κάνουμε με το πιο εύκολο τέχνασμα όλων των εποχών. Υποψήφιος γαμπρός και 3 κολλητοί του φίλοι πάνε για bachelor party στο Vegas, περνάνε μία ξέφερνη νύχτα, την οποία ο θεατής δεν βλέπει ποτέ (παρά μόνο σε φωτογραφίες στους τίτλους τέλους, ίσως η καλύτερη στιγμή της ταινίας) και ξυπνάνε έχοντας χάσει τον γαμπρό και χωρίς να μπορούν να θυμηθούν τίποτα από τη βραδιά που πέρασε. Βάλτε τώρα μέσα στην ιστορία τίγρεις, μωρά, γκόμενες,  στριπίζ, τον Mike Tyson, γυμνούς κινέζους μαφιόζους, μαύρους έμπορους ναρκωτικών, κλεμμένα περιπολικά, τσαντισμένους μπάτσους, εκνευριστικά παιδάκια και ότι άλλα τραβάει η ορεξή σας και το φτιάξατε το φιλμ.

Την παράσταση κλέβει από το cast ο Zach Galifianakis το νέο πλέον καμάρι της χώρας μας, αφού όπου σταθείς και όπου βρεθείς ακούς: “Παίζει και ένας έλληνας σε αυτή την ταινια”. Λες και κάτι έγινε δηλαδή, άσε που το παλικάρι δεν πρέπει να ξέρει προς τα που πέφτει η πατρίδα αλλά αυτό είναι δική μου εκτίμηση και δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία. Φαίνεται πάντως καλό τυπάκι με πολύ χαβαλέ, έχει και προϋπηρεσία σε stand up comedy κτλ, δεν θα μου κάνει εντύπωση αν βγάλει γέλιο στο σινεμά τα επόμενα χρόνια. Αλλά σε σχέση με την παρουσία του στο Hangover νομίζω ότι επικρατεί υπερβολή αντίστοιχη με τη συνολική αποδοχή της ταινίας.

11 Responses to “The Hangover”

  1. Michael Corleone Says:

    Δεν ξέρω για το φιλμ, μάλλον δεν θα το δω κιόλας, δεν μοιάζει του γούστου μου αλλα φίλε ζαμούκ οι βαθμολογίες του imbd τα τελευταία χρόνια διαμορφώνονται μάλλον από αναγνώστες που δεν έχουν κλείσει διψήφιο αριθμό ηλικίας. Εδώ μιλάμε σε μεγάλο δημοψήφισμα πριν από χρόνια στο ιντερνετ καλύτερη ταινία όλων των εποχών βγήκε το Ρίτα Χαίηγουορθ:Τελευταία έξοδος. Ο Σιωπηλός Μάρτυρας ήταν γύρω στην θέση 50.
    Οπότε χαίρετε.

  2. Chris Z. Says:

    Χαίρομαι που συμφωνούμε. Και ξέρεις, όσο την εκθειάζουν τόσο πέφτει στην εκτίμηση μου. Από την άλλη σκέφτομαι μήπως εγώ έχω κάποιο πρόβλημα και δεν έπιασα κάτι που έπρεπε. Διφορούμενες ματιές, διφορούμενες αντιλήψεις.

    Την καλημέρα μου..

  3. zamuc Says:

    Corleone ok έχεις δίκιο, ίσως το “δεν το χωράει ο νους μου” να είναι υπερβολικό και συμφωνώ μαζί σου για την τελευταία έξοδο δεν κατάλαβα ποτέ γιατί είναι τόσα χρόνια καρφωμένη στο Νο1. Καλή ταινία βέβαια αλλά όχι και από τις κορυφαίες του σινεμά

    Chris σίγουρα παίζει πολύ αυτό. Αν είχε πάει άπατη και την ξεθάβαμε πουθενά εμείς θα λέγαμε ότι ανακαλύψαμε μία καλή κωμωδία ενώ τώρα σου τα κάνουν τσουρέκια για να δεις τελικά ένα ταινιάκι με λίγο γέλιο και τσαντίζεσαι

  4. coachp Says:

    Εντάξει, μάγκς, ΓΑΜΑΕΙ η τελευταία έξοδος. Ταινιάρα.
    ΟΚ, δεν είναι το νούμερο 1, αλλά είναι ανάμεσα στις σπουδαίες ταινίες.

    Εγώ την βάζω στην πρώτη εικοσάδα πάντως. Και ξέρεις τι? Αν είναι στην πρώτη εικοσάδα πολλών ανθρώπων ενώ αντίθετα κάποιες ταινιάρες(ο Νονος το 1 είναι για μενα η κορυφαία όλων των εποχών επι παραδειγματι ενώ για πολλούς δεν ισχύει αυτο) δεν βρίσκονται ανάμεσα στις προτιμήσεις, τότε, αυτόματα, αυξανονται οι πιθανότητες για μια καλή ταινία που αρέσει σε όλους να αναριχηθει στο Νο1…

  5. coachp Says:

    Οσο για το Χανγκοβερ, ΜΟΥΦΑ.
    Απλά, ενα απόγευμα που δεν έχεις τι να κάνεις, σαν μια χαζοταινία, θα σε κάνει να γελάσεις σε φάσεις…

    Τέλος, ειναι στις 250 πρωτες θέσεις, επειδη είναι Αμερικανικη κλασσική κατάσταση αυτό που περιγράφει. Αυτα γουστάρουν οι Αμερικάνοι! Είναι στη νοοτροπία τους. Αυτοι το εχουν εφευρει το μπατσελορ πάρτι για αυτο και το τιμούν τόσο πολύ με την ψήφο τους…

  6. Πανοσ Says:

    Απίθανο φιλμ. Το πιο κουλ έργο που είδα εδώ και καιρό. Και στα ζενερίκ του τέλους, κόντεψα να πάω στο νοσοκομείο. Δεν καταλαβαίνω γιατί δενσου άρεσε. Και δεν γέλασα τόσο (ας μην την έβλεπα μόνος και θα σου έλεγα τι κολαστήριο θα γινόταν με κάναν Άκη και τους λοιπούς, χοχο), απλώς ήταν τόσο… κουλ. :Ρ

  7. zamuc Says:

    Ναι ρε φίλε με σωστή παρέα και στη σωστή φάση μπορεί να περάσεις τέλεια, παρασύρει και ο ένας τον άλλον είναι γνωστά αυτά. Για το τέλος συμφωνούμε και δεν είπα ότι δεν μου άρεσε απλά δεν μου έκανε για κάτι ιδιαίτερο, ούτε για τόσο κουλ όσο την περιγράφεις.
    Μούφα που λέει ο κύριος “προσωποποιημένη υπερβολή” coach δεν είναι.

  8. Panos Says:

    Φίλε μου zamuc είναι η δεύτερη ταινία (από όσες εχεις σχολιάσει) που διαφωνώ μαζί σου (η πρώτη είναι το match point!!!).
    Θεωρώ το Hangover την καλύτερη κωμωδία που είδα τον τελευταίο καιρό. Πέθανα στο γέλιο. Ίσως να έπαιξε ρόλο και το ότι δεν είχα ακούσει το παραμικρό για την ταινία πριν την δώ. Ούτε υπόθεση ήξερα ούτε τίποτα. Και πραγματικά μου άρεσε πάρα πολύ. Τόσο που μπήκα στη διαδικασία να δω παλιότερες ταινίες του σκηνοθέτη (old school, road trip) που όμως δεν έχουν καμία σχέση με το hangover. Πολύ κατώτερες εώς αδιάφορες.
    Για την υπόθεση (το πιο εύκολο τέχνασμα όλων των εποχών όπως είπες), πιστεύω είναι από τα δυνατά σημεία της ταινίας. Πολλές φορές το απλό είναι το πιο πετυχημένο.

  9. costello Says:

    Καλά, ο Κόουτς θέλει να τις φάει τώρα. Λέει τους Κοέν “μέγιστους” και τον Χάνεκε “βαρετό” και γλιτώνει, αλλά τώρα που είπε και μια χαρά ταινιούλα μούφα, ‘ηρθε κι έδεσε.

    Δεν υποστηρίζω ότι είναι ταινιάρα, αλλά σίγουρα είναι από τα φιλμ με τα οποία γέλασα περισσότερο φέτος. Μια απλή ιδέα η οποία εξελίσσεται έξυπνα, απενοχοποιημένη καφρίλα, καστ με κέφια (ο Γαλυφιανάκης ιδιαίτερος).

    Πάντως σε αταλαβαίνω Ζαμούς, κι εγώ κάτι παρόμοιο είχα αισθανθεί με το BANK BANG, ο καθένας ανάλογα με το χιούμορ που έχει περιμένει και αυτό που θέλει.

  10. coachp Says:

    Ποιός να τις φάει ρε Λαμόγια?
    ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ, ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ! ΖΗΤΩ ΕΓΩ. ΞΑΝΑ ΖΗΤΩ ΕΓΩ!

    @ Μαικλ
    ΚΟΕΝ ΓΑΜΙΑΔΕΣ ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ…

  11. zamuc Says:

    Όπα μάγκες δεν είπα ποτέ ότι η ταινία δεν μου άρεσε. Απλά θεωρώ υπερβολικό το ντόρο που ξέσπασε.

    Panos αν μου έλεγες για το Μatch Point θα είχα κάθε διάθεση να το συζητήσω και να τσακωθώ. Αν μου πεις για το Hangover θα σου έλεγα ότι ok μπορέι να έχεις δίκιο και στην τελική με τα old school και road trip επίσης γέλασα και δεν θεωρώ το Hangover κάτι πολύ διαφορετικό ‘η πολύ ανώτερο από αυτά. Εκεί νομίζω έγκειται η διαφωνία μας.

    Costello δεν ξέρω τι νομίζεις για το χιούμορ μου αλλά ειλικρινά στην καφρίλα είμαι μέσα δεν με ενοχλεί καθόλου. Το αντίθετο μάλιστα

    Coach έχεις δίκιο ρε φίλε!

Leave a Reply

