RocknRolla

rocknrollaRocknRolla ( 2008 ) του Guy Ritchie. Θες να διαβάσεις για 764η φορά ότι πάνω κατω θα δεις κάτι από τις προηγούμενες επιτυχίες του Ritchie και μάλλον χειρότερα; ορίστε το διάβασες πάλι. Ο συμπαθής εγγλέζος αφού ξεφορτώθηκε (ή τον ξεφορτώθηκε ποιος ξέρει;) την αντιπαθητική υπερδιάσημη συζυγό του (ελπίζω να της έφαγε και λίγη προίκα) δεν χρειάζεται πια να τριγυρνάει σε βλακώδεις κοσμικές εκδηλώσεις. Μπορεί να λιώνει στην παμπ και να γυρίζει καμία ταινία από αυτές που ξέρει γιατί προφανώς μόνο αυτό ξέρει: υπόκοσμος, γκάζια, δυνατή και καλή μουσική. Τhat’s all φίλοι μου. Η ταινία δεν μου άρεσε ιδιαίτερα αλλά στέκεται αξιοπρεπώς για αυτό που υπόσχεται στο θεατή και είναι εμφανές από τον τίτλο και το πόστερ τι είναι αυτό, δεν χρειάζεται να είσαι επιστήμονας για να το καταλάβεις. Όποιος πήγε στο σινεμά για να δει κάτι άλλο καλά να πάθει. Καλός ο Gerard Butler (δεύτερο σερί post μου για ταινία που παίζει, back to back που λέει και ο ΑΝΤ1), από το υπόλοιπο cast μου άρεσε αρκετά ο Mark Strong αλλα όλα τα λεφτά ήταν πραγματικά το τραγουδάκι των τίτλων I am a Man των Black Strobe.

8 Responses to “RocknRolla”

  1. coachp Says:

    Κοιτα. Γελάς σε κάποια σημεία, αλλά δεν λέει και τίποτα η ταινία. Ουτε ωραία μαγκιά έχει(συγκριτικά με προηγούμενα), ουτε τοσο ωραίους διαλόγους(γενικά), ούτε τιποτα ιδιαιτερες ερμηνειες(γενικά). Αρα, δεν ειναι και τίποτα ιδιαιτερο κατα την αποψή μου πάντα… Εγώ πήγα κινηματογράφο με ενα φίλο και μια γκόμενα. Του φίλου, του αρεσε λίγο(περιπετειώδης τύπος). Η γκομενα το εκραξε τρελά(κουλτουριάρα)…

  2. Annie Hall Says:

    Εμένα πάλι μου άρεσε πολύ. Ίσως που είχα πολύ καιρό να δω τέτοιου είδους ταινία. Διασκέδασα αρκετά αν και σε φάσεις πέφτουν οι ρυθμοί. Έπαθα την πλάκα μου με τον Toby Kebbell που εμφανίστηκε από το πουθενά και δεν είναι καθόλου κακός ηθοποιός!

    Από τη μέση και μετά είναι πολύ δυνατή απλά ίσως όχι για κινηματογράφο. Επίσης δεν παίρνει στα σοβαρά τον εαυτό της και αυτό πάντα είναι μεγάλο συν για μια ταινία!

  3. zamuc Says:

    Coach ο κόσμος στο δρόμο με ρωτάει όλο αγωνία ποιον από τους δύο συνόδευε η κοπέλα εσένα ή το φίλο σου και αφού λες ότι είναι κουλτουριάρα θεωρώ 100% βέβαιο ότι ήταν μαζί σου
    Annie ανάλογα με τη διάθεση και τα γούστα του καθενός. Σίγουρα δεν είναι μπάζο αλλά για πολύ καλή δεν τη λέω. Με τον Kebbell δεν τρελάθηκα αλλά οκ δεν είναι κακός

  4. sid4 Says:

    Λέω συνεχώς να πάω να τη δω, αλλά δεν τα έχω καταφέρει. Λατρεύω τις ταινίες του Ritchie και είμαι σίγουρος ότι και αυτή δεν θα με απογοητεύσει. Απλά θέλω να επισημάνω ότι ταινίες που δεν κόβουν πολλά εισιτήρια κατεβαίνουν σε χρόνο ρεκόρ από τις αίθουσες χωρίς να τις δεί ένας κόσμος που θα πήγαινε όχι απαραίτητα τις πρώτες εβδομάδες. Οπότε με βλέπω να περειμένω την έκδοση του dvd..

  5. coachp Says:

    Σιντ τέσσερα, αφού λετρεύεις τις ταινίες του Ριτσι, μην πας. Κι εγώ ετσι την πάτησα. Αστο για dvd. Πιες και κανα δυο ποτά πριν την δεις και κάτι μπορεί να γίνει.

    Εμένα συνοδευε ζαμουκ. γάτος είσαι!

  6. sid4 Says:

    Σ’ ευχαριστώ για την προτροπή coachp, που μάλλον θα γίνει πράξη αφού δεν θα μπορέσω μέχρι Γενάρη να πάω σινεμά. Με τις γιορτές έχω πολύ τρέξιμο…

  7. ολ Says:

    Ταινιάρα.Να πάτε όλοιι

  8. rocky66 Says:

    Σαχλή σαπουνόφουσκα, άνευρη και αργή. Γκανγκστερικές “Αγγλικές” ταινίες….που να μετράνε είναι 2. Gangster no1 και Get Carter (το 60s.)

Leave a Reply

