Vicky Cristina Barcelona

Πόσο πια να σου κρατήσει το ενδιαφέρον και αυτός ο Gaudi; Περισσότερο πάντως από τον Woody Allen των τελευταίων ετών -ναι θα εξακολουθώ να το λέω. Tο Vicky Cristina Barcelona ( 2008 ) για μένα είναι άλλη μία απόδειξη του πόσο έχει αλλάξει ο κάποτε αγαπημένος δημιουργός. Τόσο αδιάφορη, ανάλαφρη και γλυκανάλατη ταινία δεν περίμενα ότι θα δω. Δεν μπόρεσε να με κερδίσει ούτε καν με τα τουριστικά – διαφημιστικά πλάνα της πόλης, πάρα την πολύ πρόσφατη μου επίσκεψη εκεί και τη σχετικά θετική μου προκατάληψη λόγω της επιλογής της Βαρκελώνης. Είμαι αυστηρός το ξέρω, αλλά Woody είναι αυτός δεν μπορώ να καταλάβω πως γυρίζει τέτοιες μετριότητες. Μέτριες και οι ερμηνείες από τα μεγάλα ονόματα, κάπως καλύτερη η Rebecca Hall και πολύ καλός ο  Chris Messina στο ρόλο του ξενερουά αμερικάνου.

Ακούγεται ότι τελειώνει η Ευρωπαϊκή περιοδία και ο θίασος επιστρέφει στη Νέα Υόρκη. Άντε ρε Woody μπας και δούμε προκοπή…

31 Responses to “Vicky Cristina Barcelona”

  1. fvasileiou Says:

    Α, πολύ με στεναχωρείτε όταν μου λέτε για την παρακμή του Γούντυ. Και περνάω μια αλλενική (και ιστγουντική, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) φάση, όπου κάθομαι και ξαναβλέπω την φιλμογραφία του. Προσπερνάω την ουσία του θέματος γιατί α) δεν έχω δει ακόμα αυτή την ταινία, β) για τις άλλες, “ευρωπαϊκές” και μη, που έχω δει, ισχύει το περί ορέξεως, και σου γράφω ότι σε συνέντευξή του (ίσως να ήταν στο ΒΗΜΑ) λέει ότι η επόμενη ταινία του θα είναι καθαρή κωμωδία.

  2. theachilles Says:

    Ποπο… Αυτή η ταινία είναι τρανή απόδειξη ότι ο Woody είναι σε τρελή φόρμα. Ο τρόπος που διαλέγει να υμνήσει το πάθος και να σκιαγραφήσει τη φύση των μοντέρνων σχέσεων είναι αλάνθαστος τόσο σε επίπεδο προβληματισμού όσο και σε επίπεδο διασκέδασης.

  3. Μάρκος Γκανής Says:

    Δεν την έχω δει ακόμα, αλλά καταλαβαίνω ακριβώς τι περιγράφεις. Το πρόβλημα είναι, ότι έχουμε και με το δίκιο μας, πολλές απαιτήσεις από το συγκεκριμένο άτομο. Ευτυχώς τουλάχιστον δεν κράτησε για τον εαυτό του το ρόλο του Μπαρντέμ. Αυτό και αν έβλεπα . . . και ας πεθάαααανω!

  4. zamuc Says:

    Φώτη τα νέα είναι ευχάριστα αν είναι όπως τα λες. Δεν είπαμε τίποτα για τον Γούντι απλά οι τελευταίες ταινίες του δεν μας άρεσαν τόσο
    Αχιλλέα σε καμία περίπτωση δεν θα προσπαθήσω να υποστηρίξω την άποψη μου για να σε πείσω ή να σου αλλάξω γνώμη, αλλά πραγματικά πίστεψε με είναι κάτι που μου βγαίνει τελείως αυθόρμητα. Έπρεπε να έβλεπες τη φάτσα μου στο σινεμά κατά τη διάρκεια της ταινίας. Είχα κρεμάσει μούτρα και σκεφτόμουν “όχι πάλι ξενέρωμα ρε γούντι”.

  5. zamuc Says:

    Μάρκο δεν σε πρόλαβα. Ο ρόλος του φλωροαμερικανού θα του ταίριαζε με την προύπόθεση ότι θα το έριχνε στη ζωγραφική για να εντυπωσιάσει τη σύζυγο και θα γινόταν μια γουντιαλλενική κόλαση

  6. sid4 Says:

    Η δικιά μου απόψη είναι εντελώς διαφορετική. Δεν μπορώ να πώ ότι ήταν η “ταινία” αλλά πέρασα ευχάριστα την μιάμιση ώρα στην αίθουσα. Όσο για τον ερωτισμό ξεχειλίζει από παντού στην ταινία…
    Παραπέμπω σε μια δικιά μου κριτική εδώ:
    http://humantrafffic.wordpress.com/2008/10/20/vicky-christina-barcelona/

  7. a kiss Says:

    απο κανενα δεν ακουσα ποσο γοητευτικη και super sexy ηταν η penelope…αυτη για μενα ηταν η αποκαλυψη της ταινιας…την προτιμω οταν παιζει στη γλωσσα της, γιατι οταν προσπαθει να μιλησει αγγλικα πεταγονται βατραχια…

  8. kioy Says:

    Μόλις το είδα, εξου και η αποχή μου!
    Φίλτατε zamuc εγώ είδα ακόμα μια μεγάλη ταινία… Και δε σου κρύβω πως παρ’ ότι αρχικά με εξόργισε το “γαργαλιστικό” τραγουδάκι, την απόλαυσα δεόντος!

  9. Annie Hall Says:

    Την αδικείς σίγουρα. Δεν είναι από τις καλές του και το πρώτο μισό είναι βαρετό(βαρετό σε σχέση με άλλες ταινίες του) αλλά και πάλι είναι πολύ καλή ταινία. Είναι γλυκανάλατη θα συμφωνήσω αλλά μόνο μέχρι να κάνει η Πενέλοπε την εμφάνισή της. Όσο είναι εκείνη στο πλάνο οι ρυθμοί ανεβαίνουν και είναι σκέτη απόλαυση. Είναι κάπως άνιση ταινία αλλά στο τέλος μου άφησε ευχάριστα συναισθήματα.

    Προσωπικά το τραγουδάκι το λάτρεψα… Είναι από εκείνους τους χαζούς ρυθμούς που σου κολλάνε στο τέλος!

  10. sakafiora Says:

    Ουφ, έφυγε ένα βάρος!

  11. coachp Says:

    Μα τι πατάτα ταινία ήταν αυτή???
    Και πόσο αθλιοι διάλογοι σε μία ταινία που είναι βασισμένη στους διαλόγους.
    Και πόσο αθλιος ο Μπαρντεμ. Καλύτερα θα έπαιζα εγώ, 100%!
    Στα αγγλικά μιλα, να μας καταλαβαίνουν… Μπαρντεμ, γιου αρ ντιπ για ντιπ ασχολ…

  12. zamuc Says:

    Έλα ντε αυτό το μίλα αγγλικά ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΥΠΟΤΙΤΛΟΥΣ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ που το πας; βέβαια δε φταίει ο μπαρδεμ για αυτό…

  13. coachp Says:

    Και ναι, οντως, κορυφαίος ο ξενέρωτος αμερικάνος. Πολύ καλός. Αλλα ενας κόυκος δεν φέρνει την άνοιξη. Σε σας που σας αρεσε αυτή η ταινία, ντροπή σας! Απλά το απιζεται οτι σας άρεσε επειδή γουστάρετε τον μαλάκα τον Γουντι Αλεν. Τον τρόμπα…
    Ουστ! Τεμπέληδες!

  14. zamuc Says:

    Δεν σου έχω πει 100 φορές ΝΑ ΜΗ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΓΗΠΕΔΟ ΤΟ BLOG;

  15. theachilles Says:

    Κρατήστε μία πισινή μήπως και παρεξηγήσατε το νόημα της ατάκας. Ο Woody αυτοσαρκάζεται και ειρωνεύεται το δηθενισμό των Αμερικανών που ξεγυμνώνεται μπροστά στο αυθεντικό πάθος του Ευρωπαίου. Γι’αυτό και η Maria Elena μιλάει ισπανικά όποτε …παθιάζεται. Ρε συ zamuc, άμα το έκανε για το λόγο που λες, τελικά εκείνη θα μιλούσε αγγλικά. Όμως καταλήγει να μιλάει ισπανικά την περισσότερη ώρα. Όσο για τον Έλληνα Bardem, να σε έχουμε υπόψη άμα είναι.

  16. coachp Says:

    να με εχεις ρε αχιλλέα, να με έχεις να πούμε. εχει παίξει πολύ καλά να πούμε ο τύπος και στο θάλασσα μέσα του, και στο κολαντερο(κολατεραλ), και τέλειος ηταν στο καμια πατρίδα για τσι μελλοθάνατοι, και σε ενα αλλο παλαιότερα.

    Αλλα στη μαλακία του Γουντι Αλεν, ο Μπαρντόν, ήταν σκατά! Κι αυτός και η ταινια του πορνόγερου του Γούντι Γουντπέκερ. Η πενελοπε μια χαρά ήταν και μεγάλωσαν και τα βυζιά της απο οτι είδα. Η Σκάρλετ ήταν για τον πουτσο, για τον δικό μου σίγουρα. Χάλια έπαιζε, τι να λέμε. Οι διάλογοι ήταν πιο χαζοί κι απ τη μαντζουράνα που μεγαλώνει στο μπαλκόνι μου, κι όχι το μπαλκόνι της πενέλοπε που μεγάλωσε.

    Σόρυ ρε Ζαμούκ, αλλα είμαι χουλιγκάνι, και ποιός με πιάνει…. Δεν θέλψ να σοκάρω, αλλα είμαι του δρόμου κι αμόρφωτος γιαυτό χρησιμοποιώ τέτοια γλώσσα. Αμα φιλήσω την ατάλαντη την Σκάρλετ, θα χρησιμοποιήσω καλύτερη γλώσσα!

  17. zamuc Says:

    Τι να πω ρε Αχιλλέα αυτά τα βαθιά νοήματα δεν τα πιάνω, είμαι επιφανειακός τύπος. Και να σου πω και κάτι σιγά την αλληγορία
    Εξάλλου τους προβληματισμούς και τα νοήματα που ήθελε να περάσει τα καταλάβαμε από το τρέιλερ. Μία ατάκα του Μπαρδεμ για τρίο και ένα γλωσσόφιλο μεταξυ 2 γυναικών και να τα εισιτήρια που δεν κάνει ούτε μπλοκμπάστερ. Έχω γνωστούς που δεν πολυασχολούνται με σινεμά και έλεγαν “να πάμε να δούμε την ταινία με το τρίο” ούτε γούντυ ξέρανε ούτε τίποτα
    Όπως και να έχει θα του στείλω ένα mail με τις προτάσεις μου για την επόμενη ταινία του ή καλύτερα θα του πω να τα παρατήσει και να ανακυρήξει διάδοχο τον coachp που το κατέχει το ζήτημα και νομίζω ότι αυτό φαίνεται από την άρτια επιχειρηματολογία που χρησιμοποιεί στα κειμενά του

  18. ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ Says:

    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΒΑΖΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ COACHP…ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΤΟ BLOG ΣΕ ΑΡΕΝΑ…ΑΣ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ ΑΘΛΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ BLOG.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΣΟ “ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΕΙΝΑΙ” ΠΑΝΤΩΣ ΤΕΤΟΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΟΥΤΕ Ο ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ…

  19. coachp Says:

    Κάνε δικό σου μπλογκ αν θες «είμαι εγώ» και μην βάζεις τα δικά μου σχόλια!
    Εκτός αν θεωρείς οτι αυτά που λες πρέπει να γίνονται πάντα… Αν είναι έτσι λοιπον, και όπως λές για τα γραφόμενα μου πως το επίπεδο είναι χειρότερο και απο του Τσουκαλά, τότε, το δικό σου επίπεδο άποψης είναι χειρότερο και απο του Γιώργου Παπαδόπουλου…

    Κι αν θες να ξεκινήσουμε μια συζήτηση για επίπεδο, ανοιχτός είμαι, διάλεξε θέμα, και θα σου μιλήσω όπως πρέπει. Α, και μην το ξεχάσω.
    Τι σε πείραξε, τα βυζιά της Πενέλοπε, το μουνί της Σκάρλετ, η αθλιότητα του Μπαρντέμ, ή γουστάρεις τον πορνογερο τον Γούντι? Μήπως εισαι απο αυτούς τους γκέι? Τους πούστηδες ντε?

    Η μήπως είσαι εριβριθής και απανδόκευτος. Μίλα ρε μαμή…

  20. ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ Says:

    ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΠΑΡΑΣΥΡΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΜΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ. ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΠΕΣΩ ΣΕ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΠΛΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ BLOGGER ZAMUC ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΕΘΕΣΕ.

    ΠΑΝΤΩΣ ΣΟΥ ΣΥΝΙΣΤΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΕΝΑ ΛΕΞΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΣΟΥ ΠΕΡΑ ΠΟ ΤΙΣ 200 ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ. ΙΣΩΣ ΤΟΣΕΣ ΣΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙΣ ΤΑ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ… ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΣΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ…

  21. zamuc Says:

    Συγχωρεμένος ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ, εσύ δηλαδή
    Πάντως για λεξικό έχει και online δεν χρειάζεται να ξοδεύεστε

  22. coachp Says:

    Ακόμη περιμένω το επίπεδο και το λεξιλόγιο σου amigo… Διότι δεν βλέπω να χρησιμοποιείς κάτι που με ξαφνιάζει. Και για να μην το κουράζω, επειδή δεν υπάρχει λόγος, είμαι φίλος του ζαμουκ, και κάνω χαβαλέ στο μπλογκ του έτσι για παραφωνία ρίχνοντας το επίπεδο των συζητήσεων… Επειδή δεν το καταλαβαίνεις, δεν ευθύνομαι εγώ. Με όσο IQ διαθέτει ο καθένας πορεύεται. Ή μήπως περίμενες να με προσβάλλεις και να σου ζητήσω ταπεινά συγγνώμη. Και να είμαι ευγενικός μαζί σου. Δεν σε ξέρω καν, οπότε, σε γράφω στα παπάρια μου. Όποιος μπλέκεται με τα πίτουρα τον τρωνε οι κότες.

    Επειδή ξεκίνησες για να με βάλεις στη θέση μου, και ακόμη δεν με έβαλες σου επιτίθεμαι. Αλλιώς, δεν θα έχανα το χρονο μου. Εχω κι αλλα πράγματα να ασχοληθώ, μορφωμένε… Ή μάλλον, παραμορφωμένε! όσο για κινηματογράφο, περι ορέξεως κολοκυθόπιτα amigo! Και καλό θα ήταν, αν δεν τον ξέρεις τον συνομιλητή σου, να μην εκφράζεις άποψη. Κι αν θες να μιλήσουμε για κινηματογράφο, ειδήμονα, εδώ είμαι. Δεν φεύγω.

  23. ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ Says:

    ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΩ Ή ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ, ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΣΕΝΑ. ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΠΑΝΤΩΣ ΠΩΣ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΑΚΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΙΤΟΥΡΑ ΤΟΝ ΤΡΩΝΕ ΟΙ ΚΟΤΕΣ. ΔΙΑΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΕΙ ΑΡΚΕΤΑ, ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΟΥ, ΑΚΟΜΑ.
    ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΟΣΟ IQ ΔΙΑΘΕΤΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΟΡΕΥΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΦΕΡΘΕΙ ΑΔΙΚΑ.
    ΜΗ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΕ ΒΑΛΩ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΟΥ.

  24. coachp Says:

    Έτσι βάζεις εσύ στη θέση τους τους ανθρώπους? Με το να συμφωνείς μαζί τους? Τόσο χαζός είσαι τελικά? Και περίμενα έξυπνη απάντηση… Α και που είσαι!
    Ξέρω ενα μέρος που κάνεις IQ μετρήσεις, έχει διάφορα brain damage και άλλα τέτοια παιχνιδάκια μέτρησης ευστροφίας. Αν θες δίνουμε ένα ραντεβού, και πάμε να με βγάλεις χαζό! Αν δεν ψήνεσαι, υπάρχουν και τα τεστ της MENSA. Οτι θες.
    Αν ούτε αυτό σου κάνει, δίνουμε ενα ραντεβού να σου ρίξω και κανα μπουκέτο αν ψήνεσαι. Βολοκόπε και ερασιπλόγαμε τράγε!

  25. Stepas Says:

    Την είδα χτες την ταινία. Δεν μου άρεσε ιδιαίτερα. Πολύ ανάλαφρη και ασχολείται με “ελιτίστικα” θέματα. Επίσης με εκνεύρισε η αφήγηση (δεν ξέρω γιατί). Ο Γούντυ Άλεν δεν εκμεταλλεύτηκε νομίζω τα πλεονεκτήματα της τοποθεσίας όπου έφτιαξε την ταινία του (Ισπανία-Βαρκελώνη). Ευτυχώς που η σαρωτική Κρουζ έδωσε άλλη πνοή από τη μέση και μετά…

  26. ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ Says:

    I m back…επεστρεψα λοιπον απο μινι διακοπες…ελπιζω να ψηθηκε καλα ο φιλος μου coachp και ηρθε η ωρα να του αποκαλυψω πως την πατησε για ακομη μια φορα…ιδια ακριβως φαρσα…ποσο ευκολα τσιμπας ρε…
    you ve been punked!!!
    akiss

  27. zamuc Says:

    Stepas συμφωνώ για το πολύ ανάλαφρη αλλά το “ελιτίστικα”; εννοείς τα καλλιτεχνικά, ζωγραφική, φωτογραφία κτλ; και γιατί είναι πρόβλημα.
    Όσο για την αφήγηση δεν με ενόχλησε ιδιαίτερα

    Akiss άσε τις φάρσες και τις βλακείες και κανόνισε το βράδυ να πάμε Έλλη για ένα ντοκυμαντέρ που έχω σταμπάρει

  28. Lafkadio Says:

    Zamuc, αυτό το “ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΥΠΟΤΙΤΛΟΥΣ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ” που λες προκειμένου περί των παροτρύνσεων του ΧΑ στην ΜΕ, ναι, μπορεί να το δει κανείς κι έτσι, αλλά κατά την γνώμη μου είναι μια στάση λίγο υπερβολικά καχύποπτη. Ο Κιου αναλύει ενδελεχώς την σκοπιμότητα της σκηνής (στο μπλογκ του) και βασικά συμφωνώ μαζί του. Θα προσέθετα ότι πανομοιότυπες φάσεις έχουν συμβεί πάρα πολύ συχνά σε φίλους μου με μεικτές γλωσσικά και εθνικά σχέσεις, και σε μένα, και θεωρώ ότι ο Γούντι πιάνει με πάρα πολλή επιτυχία το άρωμα αυτών των σχέσεων και των παρεξηγήσεων που ελλοχεύουν, γενικά πιάνει πολύ καλά τις σχέσεις της εποχής μας και σε αυτό ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ και η εν λόγωι σκηνή. Δες μόνο την ψυχολογία τους: Ο ΧΑ το παίζει και καλά ιππότης προς Κριστίνα, επειδή είναι ο και καλά γόης με το φοβερό σαβουάρ βιβρ, η ΜΕ είναι η στην κοσμάρα της σπασαρχίδω γκόμενα, που δεν βάζει με τίποτα νερό στο κρασί της, και θεωρεί δικαίωμά της να υποτιμήσει την τουρίθτα αμερικάνα, επειδή αυτή είναι η ομοεθνής σύζυγος, ενώ η άλλη είναι η αλλοδαπή “παλλακίδα”, η Κριστίνα έρχεται με το αυτονόητο ότι πρέπει όλοι να μιλήσουν στην δική της γλώσσα, να παίξουν στο δικό της γήπεδο (ωχ, μ επηρέασε ο coachp), αλλά είναι και ανοιχτή και γουστάρει τα ισπανικά. Πολύ ρεαλιστικό. Και θα προσέθετα ότι είναι ένα μετα-αφηγηματικό σχόλιο περί του πώς ο Γούντι πάει στην Ισπανία να δημιουργήσει. Θα πάει με την ασφάλεια των αμερικανικών αγγλικών του ή θα προσπαθήσει να “χαθεί στην μετάφραση”? Τελικά, έκανε το πρώτο, κατά την γνώμη μου.

  29. zamuc Says:

    Δεν συνηθίζω να επιμένω υπερβολικά στις απόψεις μου ειδικά για τέτοια ζητήματα, ούτε προσπαθώ να μεταπείσω άλλους. Και όπως θα έχεις καταλάβει δεν είμαι ούτε οπαδός της υπερβολικής ανάλυσης 🙂 . Πάντως μπορεί και να ισχύουν τα όσα μου λέτε, έχω ζήσει λίγο έξω και έχω βρεθεί σε παρέες με παρόμοια γλωσσικά προβλήματα αλλά αν θυμάσαι μία από τις σκηνές είναι Μπαρδέμ και Κρουζ μόνοι στο δωμάτιο αυτή ωρύεται και κράζει τη Γιοχανσον και ο τύπος της λέει “In english please”. Σόρυ φίλε αλλά αυτό δεν κολλάει. Δηλαδή πέστα αγγλικά να ακούει και η γκόμενα ότι δεν την εμπιστεύεσαι και δεν τη θεωρείς καλή για μένα;

  30. Lafkadio Says:

    Ναι, έχουμε διαφορετικούς τύπους, εσύ μια ταινία την ημέρα με περιεκτικό μικρό κείμενο, εγώ μια ταινία την εβδομάδα με χαλαρό (πλαδαρό θα έλεγαν οι αντίπαλοί μου) σεντόνι. Κοίτα για να κάνω τον δικηγόρο του ΓΑ, όταν έχεις αρχίσει να μιλάς στα αγγλικά σε μια πολυεθνική συντροφιά, και μετά για λίγο βρεθείς μόνος σου με έναν συμπατριώτη, ξέροντας ότι θα ξανάρθει σε λίγο ο ξένος, τι κάνεις? Εγώ πάντα συνεχίζω να μιλάω στα αγγλικά.
    Δες κιόλας το θέμα μέσα στις σχέσεις του τρίο. Η ΜΕ θέλει να διεκδικήσει ότι μόνο μαζί της μπορεί ο ΧΑ να έχει αυτήν την ιδιαίτερη κοινότητα ενδιαφερόντων (και καλλιτεχνικών-πολιτισμικών) και ότι η άλλη είναι η περιστασιακή γκόμενα. Ο ΧΑ προσπαθεί να εισαγάγει την Κριστίνα ως ισότιμο μέλος, και να κάνει ας πούμε το τρίο μια “στρογγυλή τράπεζα” χωρίς κεφαλή. Γι’αυτό προσπαθεί να επιβάλει ένα γλωσσικό σαβουάρ βιβρ. Στο οποίο, αν θες εντάσσεται και η ειλικρίνεια, βρίσε την μπροστά της, στην γλώσσα της.

  31. dunno Says:

    Δεν ήμουν ποτέ μεγάλος φαν του Allen, και έχω ασχοληθεί λίγο με την κλασσική του εποχή ίσα ίσα για να ξέρω ότι εκπέμπει μακρυά από τα γούστα μου. Πάντως τις τελευταίες 3 ταινίες με τη Scarlett τις φχαριστήθηκα λίγο πολύ-αλλά φυσικά έχω πολλές αντιρρήσεις.Συμφωνώ απόλυτα με το γλυκανάλατο. Νομίζω όμως ότι μετά την τελευταία 10ετία δημιουργίας του σκηνοθέτη, δεν έχουμε να κάνουμε με διάλειμμα πλέον, αλλά περισσότερο με μια συνειδητή απόφαση για ένα πιο ανάλαφρο κι ακομπλεξάριστο σινεμά.Κακά τα ψέμματα, αλλά πλέον μόνο με τη χρήση των κατάλληλων ηθοποιών μπορεί να εντυπωσιάσει, και φυσικά με την υπογραφή του ονόματός του. Πάντως αν και δικαιολογημένα, είμαστε αυστηροί μαζί του!

Leave a Reply

