Καλύτερες ταινίες 2007 – 2008

Με αλφαβητική και όχι σειρά προτίμησης και μόνη επιπλέον διευκρίνιση ότι πρόκειται για ταινίες που πήραν διανομή στην Ελλάδα από Σεπτέμβριο 2007 έως Αύγουστο 2008. Φυσικά δεν συμπεριλαμβάνονται επανεκδόσεις. Τέλος, κρατάω μία επιφύλαξη για το In Search of a Midnight Kiss (2007) που δεν πρόλαβα να δω.

4 Months 3 Days & 2 Weeks

Eastern Promises

I’m a Cyborg, But That’s OK

I’m Not There

Lust, Caution

No Country For Old Men

Paranoid Park

The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford

The Edge of Heaven

Zodiac

22 Responses to “Καλύτερες ταινίες 2007 – 2008”

  1. dimhap Says:

    ω ναι, ωραίες επιλογές : )
    ωραίο ήταν και το into the wild(2007)

  2. nathalie Says:

    Πολύ καλές όλες οι ταινίες (εκτός από κάνα δυο που δεν έχω προλάβει να δω ακόμα) αλλά θα προσέθετα κι άλλο ευρωπαϊκό κινηματογράφο. Mio fratello es figlio unico, Die Falscher, Persepolis, I served the king of England αλλά και τα La antena, La zona και πάλι νομίζω ότι κάτι ξεχνάω..

  3. theachilles Says:

    Αχουμ, αχουμ… Where the f*** is There Will Be Blood??? Αλήθεια θεωρείς το Paranoid Park καλύτερο;

    Αστειεύομαι man, απλώς να ξέρεις ότι ο Plainview ήπιε το μιλκσέικ των skateboarders…

  4. tripios Says:

    Και το in the wild και το the man from earth βάλε τσιμπητέ…
    Γιατί θα κάνω ντού στο μπλόγκ σου και θα τα κάνω μαντάρα.

  5. coachp Says:

    Μπράβο ρε τρύπιε να πούμε, πάμε μάζι να του κάνουμε το ντου. Αυτές ήταν οι ταινίες της χρονιάς…

  6. kioy Says:

    Δεκάδα είναι αυτή και στην μαζικότατη παραγωγή διαμαντιών λογικό είναι κάποια να χαθούν στην πορεία…:)
    Το μεγαλύτερο σοκ το έπαθα με There Will Be Blood!

  7. akar Says:

    Εμενα η ταινια που μου αρεσε πιο πολυ ηταν(δεν θυμαμαι τον τιτλο γαμωτο) :πριν ο διαβολος καταλαβει οτι πεθανες η κατι τετοιο.Πεσιμιστιkη πολυ αλλα πολυ δυνατη.

  8. fvasileiou Says:

    Ήταν πολύ καλή η περσινή σοδειά. Προσωπικά θα έβγαζα το “Lust, Caution” και θα έβαζα στη θέση του το “In the valley of Elah”. Και κάπου πρέπει να χωρέσει και το “Τhere will be blood”

    (Περιμένω το director’s cut του Zodiac. Κάτι μου λέει ότι θα είναι ακόμα πιο δυνατό…)

  9. zamuc Says:

    Όλοι έχετε κάποιο δίκιο.
    Το Man from earth είναι έκτος συναγωνισμού καθότι δεν πήρε διανομή Ελλάδα αλλά και να είχε πάρει δεν θα το έβαζα.
    Το There Will Be Blood ενδχομένως να άξιζε αλλά σίγουρα δεν το ξέχασα, ήταν συνειδητή επιλογή.
    Το Into the Wild και to Before The Devil τα είχα μέχρι τελευταία στιγμή αλλά κάποια έπρπε να μείνουν έξω (όπως και το Once)
    My Brother Is an Only Child δεν έχω δει
    Die Falscher, Persepolis, I served the king of England, La antena, La zona μου άρεσαν αρκετά αλλά όχι όσο οι 10 που τελικά διάλεξα. Το ότι στις 10 που έβαλα είναι μόνο 2-3 ευρωπαϊκές είναι τυχαίο

  10. nathalie Says:

    Καλέ δεν το είπα σε φάση ποσόστωσης! Και ναι το “Man from earth” τα έσπαγε.. Βέβαια γούστα είναι αυτά. Εγώ απογοητεύτηκα με το “No country for old men”.

  11. nathalie Says:

    Και να δεις οπωσδήποτε το Mio fratello es unico!

  12. zamuc Says:

    Θα το δω.
    Για το Man from earth δεν έχω αντίρρηση αλλά δεν μου κάνει κάτι ξεχωριστό για σινεμά. Για βιβλίο ή θεατρικό ναι μπορεί να είναι εξαιρετικό. Και εμένα μου άρεσε πολύ η ταινία αλλά ως εκεί. Γενικά στις ταινίες με ενδιαφέρει πρώτα η οπτική ικανοποίηση και η καλλιτεχνική αρτιότητα. Κατόπιν και ένα ενδιαφέρον σενάριο.
    Θα μπορούσα να δω κάτι με απαράδεκτο σενάριο; ίσως όχι
    θα μπορούσε να με ενθουσιάσει ένα απλό ή και αδιάφορο σενάριο γυρισμένο καταπληκτικά; άνετα (Zodiac, Jesse James και πολλά άλλα)
    Βέβαια σε άλλες περιπτώσεις μπορεί κάποιος να μιλάει για εκπληκτική τέχνη και να έχω βαρεθεί από το πρώτο τέταρτο ή και το αντίθετο.
    Γούστα όντως…

  13. zamuc Says:

    Ξέχασα και το Elah που κάποιος ανέφερε. Δυστυχώς ούτε αυτό είδα ακομα..

  14. Stepas Says:

    Καλές επιλογές.

    Την ταινία “4 μήνες,3 εβδομάδες και 2 ημέρες ” την είδα πρόσφατα.Ήταν καλή αλλά με ξένισε λιγάκι.Όπως λες κι εσύ,θέλει γερό στομάχι η ταινία αυτή.Τη “Δολοφονία του Τζέσε Τζέιμς…” την είδα πριν λίγες μέρες.Αρκετά καλή.

    Πολύ ωραίο μπλογκ!

  15. chris "skinny legs and all" zafeiriadis Says:

    to persepolis pou einai?????????

  16. zamuc Says:

    Thanx stepas. Αυτές οι 2 μάλλον και εμένα μου άρεσαν περισσότερο από όλες + το κόλλημα που έφαγα με το Eastern Promises.
    Θα φανεί σαν στημένη ανταλλαγή φιλοφρονήσεων αλλά πραγματικά αν το blog μου είναι ωραίο τότε το δικό σας τι είναι; μιλάμε για επαγγελματική δουλειά…

  17. zamuc Says:

    Οκ λείπει και το persopolis αλλά πως να μπουν όλα; και στην τελική ένα animation είναι

  18. βασιλης Says:

    ολα πολυ καλα αλλα επρεπε οπωσδηποτε να χωρεσει το there will be blood

  19. zamuc Says:

    φίλε βασίλη όπως εξηγώ και πιο πάνω είναι καλή ταινία αλλά δεν τη συμπεριέλαβα από αντίδραση γιατί δεν μου άρεσε και τόσο όσο διαφημίστηκε. και επειδή και σε προσωπικό επίπεδο, σε συζητήσεις με φίλους έχω την ίδια διαφωνία δεν μου πήγαινε η καρδιά να το βάλω. απλά το σωστό θα ήταν να μη γράφω τα καλύτερα της χρονιάς αλλά αυτά που μου άρεσαν περισσότερο 🙂

  20. ZoSo Says:

    όντως η απουσια το before the devil… ειναι εμφανης…:)

  21. oscar Says:

    Και ο Dark Knight? Αυτο ηταν το καλυτερο!

  22. zamuc Says:

    Γούστα oscar γούστα…
    Μου άρεσε πολύ πάντως

Leave a Reply

