Into the Wild

into-the-wild.jpgInto the Wild (2007) του Sean Penn. Πολύ καλή ταινία βασισμένη σε πολύ δυνατή, πραγματική ιστορία ενός νεαρού που εγκαταλείπει τα εγκόσμια με στόχο ένα μεγάλο ταξίδι με κατάληξη την Αλάσκα. Είναι ευτύχημα που o Penn απέδωσε τόσο όμορφα αυτή την ιστορία. Έχω μία διαφωνία ως προς το μήνυμα που επιδιώκει να περάσει στο τέλος. Όπως αντιλήφθηκα την ιστορία αυτή και με το δικαίωμα του να διαφωνώ με το δημιουργό, δεν νομίζω ότι έχει να κάνει τόσο με το τι είναι ευτυχία και πότε αυτή είναι αληθινή, όσο με την ελευθερία. Θεωρώ ως δεδομένο ότι η ελευθερία είναι το πλέον ανεκτίμητο αγαθό. Το θέμα είναι πως την προσδιορίζει ο καθένας, μέχρι που είναι διατεθειμένος να φτάσει για να την κατακτήσει και με ποιό τίμημα.

Δυνατές ερμηνείες, πολύ ωραία και ταιριαστή μουσική. Αρκετές διακρίσεις μεταξύ αυτών Χρυσή Σφαίρα στον Eddie Vedder των Pearl Jam για το τραγούδι Guaranteed, βραβείο επιτροπής στη Ρώμη και υποψηφιότητες για 2 OSCAR.

6 Responses to “Into the Wild”

  1. coachp Says:

    Κάλα τα λέει ο Σον Πεν, μην μας ξενερώνεις τώρα…
    Ταινιάρα καταπληκτική. Γαμιστερή και σκληρή…
    Να το δείτε όλοι και γρήγορα…

  2. dunno Says:

    υπάρχει ευτυχία που πηγάζει από την ίδια την ελευθερία, το πρόβλημα που έρχεται στον ήρωα όμως είναι πόσο χρήσιμη είναι αυτή η ευτυχία όταν είσαι αναγκασμένος να την ζείς μόνος σου.πόσο θεμιτή είναι η κατάκτηση της απόλυτης ελευθερίας, και τι συμβαίνει αφού την κατακτήσουμε.πώς οι ανθρώπινες σχέσεις μπορούν να περάσουν σε αχρηστεία, και πόσο η σκέψη και μόνο αγαπημένων ανθρώπων μπορεί να μας κρατήσει ζωντανούς δίπλα τους, και να μας σκοτώσει μακριά τους.

    συμφωνώ με τον coachp για το ταινιάρα.και να προσθέσω οτί μου άρεσε αρκετά το μοντάζ(από τα στοιχεία που δεν αναφέρθηκαν) και ακόμα μου προκαλεί τρέμουλο ο συγκινητικός Hal Holbrook παρά το μικρό του ρόλου του.

  3. zamuc Says:

    Τα 2 που λες στο τέλος ήταν και οι υποψηφιότητες για OSCAR οπότε νομίζω ότι έγινε αρκετή αναφορά γενικά, εκτός αν εννοείς ότι δεν αναφέρθηκαν από εμάς. Για το μοντάζ πάντως συμφωνώ, για τον Holbrook οκ σεβαστός,. καλός και συγκινητικά τα 83 του χρόνια αλλά μέχρι εκεί
    Στα του νοήματος δεν ξέρω αν διαφωνούμε κάπου απλά εμένα με συγκλόνισε το πόσο μακριά μπορούσε να φτάσει αυτός ο άνθρωπος για την ελευθερία και όχι το ότι ξαφνικά συνειδητοποίησε πως SPOILER “Η ευτυχία είναι αληθινή μόνο όταν τη μοιράζεσαι”. Μου φάνηκε πολύ εύκολο και διδακτικό και επέτρεψε μου να αμφιβάλλω για την ακρίβεια του τέλους σε σχέση με την πραγματικότητα. Ή έστω επέτρεψε μου να πλάσω τη δική μου εκδοχή.
    Όσο για την ίδια την ελευθερία είπα και στο κυρίως post ότι ο καθένας την προσδιορίζει διαφορετικά. Άλλος στην Αλάσκα, άλλος σε τροχόσπιτο, άλλος με οικογένεια, δουλειά και αμάξι, άλλος ανάλογα με τον αριθμό σεξουαλικών συντρόφων, άλλος με κάμερες πάνω από το κεφάλι του και αστυνομία σε κάθε γωνία και πάει λέγωντας
    Δεν βάζω τον εαυτό μου στο τριπάκι του αν είμαι ελεύθερος και τι πρέπει να κάνω αν δεν είμαι. Απλά λέω ότι η θέληση του τύπου με συγκλόνισε και ότι το αγαθό για το οποίο πάλεψε (όπως το αντιλήφθηκε αυτός) είναι το σημαντικότερο όλων.

  4. kioy Says:

    Εγώ δεν θα διαφωνήσω με τον Seann Penn. Νομίζω πως αυτό που παραθέτει ο dunno είναι αντιπροσωπευτικό “πόσο χρήσιμη είναι όταν την ζεις μόνος σου”. Αν και εμφανώς η ευτυχία δεν είναι προορισμός, αλλά οι στιγμές ολοκλήρωσης
    με τις οποίες έχει ποτιστεί για τα καλά ο ήρωας μας. “Δεν χρειάζεται να είσαι απαραίτητα δυνατός, αρκεί να νιώθεις” λέει η ταινία. Και αυτό είναι πολύ βασικό για να σταθείς μπροστά απ’ τα όνειρα σου και να τα κυνηγήσεις με αυτοπεποίθηση, ανιδιοτελώς, κάνωντας αυτό που αγαπάς. Όμως τελικά για να ζήσεις μόνο σου το μεγάλο σου όνειρο χρειάζεται να είσαι και δυνατός…

  5. scarface Says:

    “INTO THE WILD” αυτή είναι η αγαπημένη μου ταινία της σεζόν με διαφορά από τη δεύτερη που είναι μάλλον το THERE WILL BE BLOOD”.

    Congrats για το blog.

  6. zamuc Says:

    Thanx scarface. Καλές ταινίες αλλά μάλλον όχι στις δικές μου 2-3 αγαπημένες της σεζόν (το θα χυθεί αίμα σίγουρα όχι)

Leave a Reply

