Run Fatboy Run

runfatboy.jpgRun Fatboy Run (2007) του David Schwimmer. Το Friends τέλειωσε. Τους τρώμε στη μάπα σαν ηθοποιούς (αλήθεια θυμάστε καμία ταινία της προκοπής με κανένα από δαύτους;) τώρα θα τους φάμε και σαν σκηνοθέτες. Ok ίσως είμαι εμπαθής επειδή ήμουν από τους λίγους που δεν τους άρεσε αυτή η σειρά. Πάντως αν ήξερα από πριν ποιος είναι ο σκηνοθέτης μάλλον δεν θα την έβλεπα καθόλου. Κι ας πρωταγωνιστέι ο συμπαθής Simon Pegg (φαντάζομαι το κονέ θα έγινε στο Big Nothing). Ο οποίος Pegg τώρα που είναι στα πάνω του, του δίνει και καταλαβαίνει. Και καλά κάνει το παλικάρι.

Το βάσικο πρόβλημα της ταινίας, βέβαια, είναι μάλλον το σενάριο. Ενώ στην αρχή βγάζει λίγο γέλιο στη συνέχεια η ιστορία με το μαραθώνιο και την ολοκλήρωση του είναι επιεικώς απαράδεκτη. Δεν με ενδιαφέρει αν είναι χαζοκωμωδία, δεν περιμένω να δω κανένα αριστούργημα, αλλά ήμαρτον πια με τις βλακείες. Ο μόνος που διασώζεται από το ναυάγιο είναι ο Dylan Moran ο οποίος βγάζει αρκετό γέλιο (όχι πάντως επειδή ο Schwimmer μας δείχνει 2 φορές τα γυμνά οπίσθια του).

Υποψήφιο για πατάτα της χρονιάς στα δικά μου βραβεία αλλά μάλλον γλιτώνει τη βράβευση λόγω Pegg και Moran. Κατά τα άλλα για να το έχει το αγγλικό Empire στις υποψηφιότητες για κωμωδία της χρονιάς δεν πρέπει να έχει πέσει και πολύ γέλιο στην Αγγλία τελευταία. Υποψηφιότητα και για τον Schwimmer στα British Independet Film Awards. Και επειδή δεν είμαι τελικά εμπαθής, μπράβο του που γύρισε ταινία στην Αγγλία ανεξάρτητα από το απογοητευτικό, κατά τη γνώμη μου, αποτέλεσμα,

9 Responses to “Run Fatboy Run”

  1. dunno Says:

    γίνεσαι λίγο άδικος η αλήθεια είναι.ο κάθε ένας απο τα friends έχει να περηφανεύεται για κάτι.η Anniston στα σίγουρα έχει κάνει αρκετά καλές ταινίες στο είδος τους, η Cox έχει ένα απο τα πιο καυτά series αυτή την στιγμή στην Αμερική, κι η Kudrow περα απο τα Analyze this\that έχει δημιουργήσει ένα απο τα καλύτερα Μockumentaries που έχω δει (The comeback).ομολογώ ότι ο Schwimmer έχει την πιο απογοητευτική καριέρα εκτός των friends αν και πάντα τον είχα πολύ ταλαντούχο.
    (πως φαίνεται ο φαν των friends απο την άλλη)

    όσο για την ταινία δεν την έχω δει, αλλά θα την έβλεπα για τον Azaria και απο περιέργεια για τον ρόλο του πολυ-αγαπημένου μου Walliams

  2. zamuc Says:

    Για να κάνω την αυτοκριτική μου θα σου πω ότι η υπερβολή είναι κατεξοχήν χαρακτηριστικό των κινηματογραφικών συζητήσεων ειδικά για όποιον είναι στριμωγμένος και θάβει αυτό που αρέσει σχεδόν σε όλους (το Friends στην προκειμένη και όχι η ταινία)
    Από την άλλη δεν είδα να μου απαρίθμησες με ευκολία επιτυχίες των παραπάνω σε ταινίες. Γιατί το σχολιό μου ήταν για ταινίες. Για Cox και Kudrow μου λες για T.V. όπου δεν έχω αντίρρηση, μπορεί και να κάνουν καλά πράγματα. Και εδώ που τα λέμε τα Analyze δεν ήταν και τίποτα το ιδιαίτερο άσε που δεν τη θυμάμαι καν την τύπισσα να παίζει. Όσο για την Τζένιφερ Άσχετον (δεν είναι δικό μου αλλά μου αρέσει τόσο που το χρησιμοποιώ συνέχεια) όντως έχει συμμετάσχει σε 1-2 που βλέπονται αλλά η κοπέλα είναι η πλέον ατάλαντη και έχει πρωταγωνιστήσει σε μία από τις χειρότερες, κατά τη γνώμη μου, ταινίες όλων των εποχών το Rumor Has It

  3. zamuc Says:

    Ξέχασα πριν. Ο Walliams κάνει ένα ομολογουμένως ωραίο περασματάκι.

  4. tivlepo Says:

    έχεις απόλυτο δίκαιο. οι ηθοποιοί αυτοί κατατάσονται στο κουτάκι “καρατερίστες”, και μάλιστα “τηλεοπτικοί” εκτός από τους ρόλους που τους μάθαμε κανείς δεν τόλμησε να ξεμυτίσει σε κάτι διαφορετικό. βέβαια δεν τους λες αποτυχημένους ή ατάλαντους, αλλά μετριότατους και πολύ τυχερούς σίγουρα.

  5. george kant. Says:

    Αν εξαιρέσουμε ότι ξεχάσατε κάποιες εργάρες της Ανιστον (Εργαζόμενο κοριτσι) .χοχοχ. Συμφωνώ ότι γενικά δεν είχαν συνέχεια αυτοί οι ηθοποιοί αλλά το big nothing για μένα ήταν εργάρα…

    http://tugito.wordpress.com

  6. zamuc Says:

    Με πιάνεις αδιάβαστο, σίγουρα θα είναι κάποιο αριστούργημα, πρωτότυπο τίτλο έχουμε; το μόνο εργαζόμενο κορίτσι που ξέρω είναι αυτό με τη Griffith (άλλο έπος…).
    Τo Big Nothing εϊχε πλακiτσα αλλά όχι και εργάρα, σίγουρα καλύτερο από τουτο δω πάντως

  7. george kant. Says:

    Εργαζόμενο κορίτσι που λέει ο λόγος!!! χοχο, απλά έχει να κάνει με το σενάριο.

    http://www.imdb.com/title/tt0279113/

    επίσης άλλο ένα στο οποίο έπαιξε καλά…

    http://www.imdb.com/title/tt0398017/

  8. zamuc Says:

    To Good Girl δεν το έχω δει, όσο γiα το Derailed μου άρεσε αρκετά αλλά δεν νομίζω ότι αυτό συνέβη λόγω Jennifer, αν και θεωρώ ότι η συγκεκριμένη ταινία λογίζεται σίγουρα στις επιτυχίες της

  9. rocky66 Says:

    photo sth ενα καλό με την ανιστον. αλλά το RFR είναι κορυφαίο screwball. moran & pegg πελεκάνε !

Leave a Reply

