There Will Be Blood

therewillbeblood.jpgΧθές αφού έφαγα το veggie γεύμα μου αποφάσισα, την ώρα που σε άλλα τραπέζια αναστέναζαν τα κοκορέτσια και τα κοντοσούβλια, να πάω σινεμά. Δεν είμαι χορτοφάγος αλλά είμαι αντιδραστικός. Και επειδή είμαι τέτοιος τύπος, σε κόντρα των περισσότερων θεατών και σχολιαστών της ταινίας, σας λέω το εξής: δεν τρελάθηκα με το There Will Be Blood (2007) του Paul Thomas Anderson. Δεν λέω ότι είναι κακό, είναι αρκετά καλό, απλά δεν θεωρώ ότι πρόκειται για το αριστούργημα και την εμπειρία ζωής και πολλά άλλα που είχα ακούσει. Η αλήθεια είναι ότι το πρώτο μισό με καθήλωσε και με ενθουσίασε. Η συνέχεια δεν μου άρεσε όμως. Δεν θα αναλωθώ σε περιλήψεις, η ιστορία είναι λίγο πολύ γνωστή, ούτε σε διθυράμβους για τις αλληγορίες περί απληστίας και για την κρίση του πετρελαίου σήμερα, ούτε στην ομολογουμένως εξαιρετική ερμηνεία του Daniel Day-Lewis. Καλά όλα αυτά, αλλά δεν φτάνουν για να κάνουν ένα αριστούργημα.

Με ιδιαίτερη περιέργια περίμενα να ακούσω τη μουσική του Jonny Greenwood των Radiohead για την ταινία αλλά ούτε και αυτή με συνεπήρε. Τη βρήκα λίγο υπερβολική σε μερικά σημεία.

Από διακρίσεις άλλο τίποτα. Ξεχωρίζουν φυσικά οι υποψηφιότητες και βραβεύσεις σε OSCAR, Χρυσές Σφαίρες, BAFTA, Βερολίνο. Δεν ξέρω αν τα βραβεία λένε την αλήθεια αλλά σε κανένα από αυτά που αναφέρθηκαν δεν κέρδισε το βραβείο καλύτερης ταινίας…

11 Responses to “There Will Be Blood”

  1. tivlepo Says:

    Θα διαφωνήσω αλλά και τι να κάνουμε🙂 Τα γούστα είναι γούστα και πρέπει να τα σεβόμαστε! Γενικά πάντως οι βραβεύσεις δεν είναι και το απαιτούμενο εχέγγυο μιας επιτυχημένης ταινίας. Το Citizen Kane και άπατο πήγε στην εποχή του και με το ζόρι του έδωσαν το Oscar για το σενάριο.

  2. zamuc Says:

    Συμφωνώ ότι τα βραβεία δεν είναι κριτήριο κι ας έγραψα ότι έγραψα στο Post για να υποστηρίξω την άποψη μου

  3. Sotiris Koukios Says:

    Συνέχιση της νομικής μας λατρείας για τα ιστολόγια στο bloggaki mou. Τοποθετηθείτε

  4. Annie Hall Says:

    Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι ταινία που θα ξαναδώ σύντομα… Χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν με καθήλωσε!Ίσως να είναι υπερεκτιμημένη αλλά και πάλι δεν μπορούμε ν’ αρνηθούμε ότι πρόκειται για μία από τις καλύτερες ταινίες των τελευταίων χρόνων!

  5. zamuc Says:

    Συνφωνώ Annie, μπορεί να έπεσα και πάλι θύμα των μεγάλων προσδοκιών

  6. akar Says:

    Παρακολουθησα χθες την ταινια,αργα το βραδυ.Ειχα ενα ταξιδι στην πλατη μου απο το πρωι,και καποια στιγμη,ενω εβλεπα την ταινια ενιωσα να νυσταζω.Κακη ενδειξη για την ταινια ειπα.Στο τελος,ομως,καθως εκανα απολογισμο κατεληξα οτι μου αρεσε.Μου αρεσε για την ερμηνεια του πρωταγωνιστη καθως και για τις μετεπειτα συζητησεις μου για την ψυχολογικη αναλυση του κεντρικου χαρακτηρα.

  7. zamuc Says:

    Η ερμηνεία φίλε είναι κορυφαία, καμία αντίρρηση. Θα ήταν ενδιαφέρον πάντως να μας έλεγε τη γνώμη του για την ταινία κάποιος που έχει διαβάσει το βιβλίο Oil

  8. coachp Says:

    Εγώ δεν διαβασα το βιβλίο, εχω κατεβάσει την ταινία και θα την δω αυριο μεθάυριο. Αυτός ο κούκιος απο πάνω μπαίνει σε ολα τα blog και γράφει το ιδιο. Αυτό εχω να σχολιάσω και οχι την ταινία. Και φρόντισε να κερδίσετε την Ξανθη αυριο πηγαίνοντας στο γήπεδο με το διαρκείας σου με τους άλλος coach…

  9. zamuc Says:

    Η αλήθεια είναι λίγο άσχετο να κάνει τη διαφήμιση του ο καθένας όπου θέλει ακόμα κι αν είναι για καλό σκοπό αλλά δεν το σβήνω, σιγά το πράγμα.
    Δεν κατάλαβα τι εννοείς με την τελευταία σου πρόταση. Αν είναι σπόντα ότι τέλειωσε η χρονιά για εμάς και πρέπει να κάψω το διαρκείας μου θα σου πω ότι δεν μας έκοψαν το γήπεδο άλλοι κι άλλοι, θα μας το κόψουν τώρα;

  10. dunno Says:

    ίσως έφταιγε κι η δική μου ψυχολογική κατάσταση αλλά δεν με άγγιξε κι εμένα όσο θα μπορούσε.προτιμώ το no country for old men.ίσως να την αδίκησε λίγο η μεγάλη της διάρκεια, σε συνδυασμό με τις μικροκομμένες σκηνές.

    πάντως το πρώτο μουγκό 10λεπτο ήταν κορυφαίο, και κάποιες διφορούμενες σκηνές σώζουν αρκετά την κατάσταση.αν δεν ήταν η εμηνεία του Lewis δεν νομίζω ότι θα την συζητούσαμε τόσο βέβαια

  11. coachp Says:

    Εννοούσα με τους άλλους κοουτς, της εξέδρας ντε, εκει στη 13…

Leave a Reply

